טוויטר תאפשר לחסום מילה או ביטוי שאתם לא מעוניינים לראות

גלישה בטוויטר יכולה להיות חוויה מאוד מתסכלת - קללות, גידופים, ויכוחים אינסופיים, תיוגים משפילים, כל אלו הופכים את חוווית הגלישה ללא נעימה, חידוש חדש של טוויטר יאפשר לכם לחסום מילים או ביטויים שלא תרצו לפגוש יותר

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/01/22 18:17 יא בשבט התשפב

טוויטר תאפשר לחסום מילה או ביטוי שאתם לא מעוניינים לראות
טוויטר, צילום: shutterstock

לטוויטר יצא שם של זירת קרב שלעיתים עלולה להיות רעילה עד כדי מתישה, משתמשים רבים זונחים את האפליקציה, אחרי שהם מוצפים באינספור ציוצים, ביטויים או מילים קשות או בוטות, או נקלעים לוויכוחים אינסופיים על אידאולוגיה ופוליטיקה, כשהם בסך הכל רק רצו לקרוא ציוץ מצחיק, או איזה סיפור קצר וטוב.

טוויטר, שהשיח אצלה פתוח ושונה משאר הרשתות החברתיות, החליטה לעשות מעשה ומעכשיו היא תאפשר לכל משתמש לחסום ביטויים או מילים שהוא לא מעוניין לפגוש במהלך הגלישה שלו ברשת, ובכך לחשוף אותו לתכנים אחרים שיש בטוויטר שאולי כן משתלם לגלול בשבילם את הפיד. 

השתקת ביטויים מהאייפון 

באייפון המשימה פשוטה מאוד ואורכת רגע קצר

1. גללתם בפיד, ראיתם ביטוי או מילה שעצבנו אתכם ואתם לא מעוניינים לראות יותר? לחצו על המילה, ובתפריט שיקפוץ לכם לחצו על השתק, מיד לאחר שתלחצו על השתק, טוויטר ישלח אתכם לדף בו תצטרכו לבחור מאיפה להסתיר את המילה, מההתראות, או מציר הזמן בדף הבית . כמו כן שם תוכלו להגדיר את משך זמן החסימה שאתם מעוניינים. כאשר האופציות הן 24 שעות, שבוע שלם, או 30 ימים. 

השתקת ביטויים מהאנדרואיד

באנדרואיד התהליך הוא מעט יותר ארוך ומורכב

1. לחצו על תמונת הפרופיל וכשיפתח התפריט בחרו ב 'פרטיות ובטיחות'

2. בתפריט שיפתח לחצו על 'הגדרות ופרטיות' >  'השתקה וחסימה'  > 'מילים מושתקות' 

צילום: צילומסך

3. לאחר שלחצתם מילים מושתקות, יפתח לכם מסך חדש לחצו על הפלוס שבתחתית העמוד, משם תשלחו לדף ובו תגדירו את הביטוי שאתם מעוניינים להפסיק לראות וכן מאיפה אתם רוצים שהוא יעלם

צילום: צילומסך

4. לאחר שהקלדתם את הביטוי הגדירו לכמה זמן אתם מעוניינים להשתיק אותו, לאחר שתגדירו, הביטוי יתווסף לרשימת הביטויים החסומים. 

צילום: צילומסך

 זהו, הצלחתם לחסום ביטוי שאתם לא רוצים לראות, עכשיו תוכלו לגלוש בטוויטר מבלי להתעצבן.