אירוע היסטורי בני גנץ נחת בבחריין לביקור רשמי ראשון | צפו

בני גנץ נחת היום בבחריין לביקור רשמי ראשון אי פעם של שר ביטחון וחתימה על הסכם שיתוף פעולה ביטחוני היסטורי בין שתי המדינות. קבלת פנים חגיגית נערכה בבירה מנאמה למשלחת הישראלית

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 02/02/22 16:10 א באדר א'

בני גנץ נחת בבחריין לביקור רשמי ראשון | צפו
שר הביטחון בני גנץ יורד ממטוס חיל האוויר בבחריין, צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

הותר לפרסום כי שר הביטחון בני גנץ נחת לפני שעה קלה בשדה התעופה במנאמה, בירת בחריין, לביקור רשמי ראשון אי פעם של שר ביטחון במדינה. האיפול שנעשה על הגעת המשלחת הישראלית התקיים בעיקר מטעמי ביטחון. 

שר הביטחון התקבל בטקס קבלת פנים חגיגי על ידי שר ההגנה הבחרייני, עבדאללה בן חסאן אלנעימי. גנץ הגיע מלווה בראש המטה מעיין ישראלי, ראש האגף המדיני-ביטחוני זהר פלטי, מפקד זרוע הים אלוף דוד סער סלמה והמזכיר הצבאי תת אלוף יקי דולף. 

ביקורו של גנץ צפוי לכלול פגישה עם מלך בחריין, חמד בן עיסא אל-חליפה, עם יורש העצר סלמאן בן חאמד אל-חליפה וכן עם הרמטכ"ל ומפקד חיל הים הבחרייני.

המשלחת הישראלית בפגישה עם חברי המשלחת מבחריין

המשלחת הישראלית בפגישה עם חברי המשלחת מבחריין צילום: אריאל חרמוני/משרד הביטחון

עם נחיתת מטוס הראם של חיל האוויר בשדה התעופה, הוא הפך למטוס הראשון של חיל האוויר הישראלי שנוחת על אדמת בחריין. כמו כן, הטיסה עברה מעל סעודיה, בפעם הראשונה שבה מטוס צבאי ישראלי הורשה לטוס באופן פומבי בשטחה האווירי של המדינה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן