אליהו שור ז"ל בן ה-12 נשרף למוות לעיני הוריו בירושלים

אמש, סביב השעה 23:20, התקבלה קריאה על שריפת מבנה ברחוב דניאל שבשכונת מוסררה בירושלים. ארבעה צוותים פעלו במקום ובמהלך עבודתם חילצו ילד כבן 11 שנלכד בדירה, מותו נקבע במקום | "שימוש לא נכון במוצרים חשמליים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/02/22 07:34 א באדר א'

אליהו שור ז"ל בן ה-12 נשרף למוות לעיני הוריו בירושלים
הבניין בו התרחשה השריפה, צילום: דוברות איחוד הצלה

במרכז השליטה המחוזי של כבאות והצלה התקבלה סביב השעה 23:20 אמש (ג') קריאה על שריפת מבנה ברחוב דניאל שבשכונת מוסררה בירושלים. כוחות כיבוי והצלה שהוזנקו למקום מצאו שריפה מפותחת בדירה בבניין. 

השריפה התרחשה בקומה הרביעית בבניין בן ארבע קומות. ארבעה צוותים פעלו במקום ובמהלך עבודתם חילצו ילד כבן 12 שנלכד בדירה, ומסרו אותו לגורמי רפואה שפעלו במקום. אלה נאלצו לקבוע את מותו. 

רשף אדי אהרונוף, ראש מדור דוברות והסברה בכבאות והצלה, אמר הבוקר בגל"צ: "החקירה רק החלה ומתנהלת ברגעים אלה. רואים הצטברות של לא מעט מקרים של שימוש לא נכון במוצרים חשמליים לחימום, שיוצר עומס על מערכות החשמל".

פרמדיק מד"א אורן סיפר אתמול: "כשהגענו לרחוב ראינו את האש והעשן עולים מדירה בקומה האחרונה של בניין המגורים. לאחר שפעולות הכיבוי הסתיימו, נכנסו לדירה וראינו את הילד שהיה מחוסר הכרה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. גבר בן 49 שנפגע באורח קל משאיפת עשן טופל בחמצן במקום ופונה במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים".

אלי במברגר חובש איחוד הצלה, אמר: "למרבה הצער צוותי הכיבוי איתרו בדירה ילד כבן 12 ללא רוח חיים. כמו כן: רופא ופרמדיק מצוות ניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה העניקו סיוע לגבר ואשה במצב קל שסובלים מבעיות נשימה עקב שאיפת עשן". רמי דוויב חובש נוסף של איחוד הצלה, מסר: "מדובר באירוע מצער וכואב - עקב אופי האירוע הגיעו למקום גם צוותי חוסן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה לסייע לבני המשפחה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן