שר הביטחון ביקר הבוקר במקום הרצח של יהודה דימנטמן בחומש

בני גנץ ביקר הבוקר במקום הרצח של יהודה דימנטמן הי"ד בחומש וקיבל סקירה מפי מפקד החטיבה על האתגרים במקום. ישיבת חומש: "הישיבה תמשיך להאחז במקום, מודים לשר על הביקור"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 01/02/22 12:26 ל בשבט התשפב

שר הביטחון ביקר הבוקר במקום הרצח של יהודה דימנטמן בחומש
צילום: מטה חומש תחילה

הבוקר (ג') הגיע שר הבטחון בני גנץ לחומש וסייר במקום הפיגוע בו נרצח תלמיד הישיבה יהודה דימנטמן הי"ד. השר גנץ שמע סקירה על הפיגוע ואתגרי הבטחון באזור מפי מפקד החטיבה.

מישיבת חומש נמסר: "אנחנו שמחים על ביקורו בחומש של שר הבטחון. הישיבה תמשיך בתמיכה האדירה של הציבור הגדול ללמוד בחומש ולאחוז במקום. אנחנו מאמינים כי ההגעה למקום והחיבור הבלתי אמצעי לחומש, יחזקו את ההבנה שאין לתת פרס לטרור ואסור לאפשר את מחיקת הישיבה בחומש".

כזכור מתנהל מאבק ציבורי נרחב להשאיר את ישיבת חומש על כנה. ביום רביעי שעבר נערך דיון סוער בוועדת הכנסת בעקבות ערעור שהגישו חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ושלמה קרעי על החלטת הקואליציה שלא לדון במליאת הכנסת בנושא חומש. במהלך הדיון אמר יו"ר הוועדה ניר אורבך כי חומש לא תפונה "אנחנו במפלגת ימינה לא נפנה את הישיבה בחומש".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן