נהרס ונאטם ביתו של המחבל שרצח את אליהו קיי הי"ד

כוחות גדולים הגיעו לביתו של המחבל פאדי מחמוד עוד אבו שחידם, שביצע את פיגוע ירי בעיר העתיקה בבוקר בסוף חודש נובמבר. הכוחות הרסו ואטמו את ביתו

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 01/02/22 12:29 ל בשבט התשפב

נהרס ונאטם ביתו של המחבל שרצח את אליהו קיי הי"ד
בית המחבל הרוס, צילום: דוברות המשטרה

הבוקר (ג') הגיעו למחנה פליטים שועפאט כוחות גדולים של משטרה ממחוז ירושלים, מג״ב ויחידת מתפ״א יחד עם כוחות צה״ל ופיקוד העורף, במטרה לממש את החלטת בג״צ והצו לאיטום בית המחבל פאדי מחמוד עוד אבו שחידם, שביצע את פיגוע ירי בעיר העתיקה בבוקר בסוף חודש נובמבר.

בעקבות פיגוע הירי נורה ונרצח אליהו קיי ז״ל, ונפצעו שני אזרחים נוספים ושני שוטרים שפעלו במקום. בתוך שניות מרגע הירי, כוחות משטרה של מחוז ירושלים חתרו למגע, השיבו בירי לעבר המחבל וניטרלו אותו.

הפעילות שבוצעה בשעות האחרונות כללה למעלה מ-150 שוטרים ולוחמי מג״ב, זאת בתום אישור תכניות שבוצע ע״י מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן. נוכח העובדה שמדובר בדירה בבניין מגורים הכולל מספר  דירות מגורים, הריסת בית המחבל בוצעה בדרך של הריסת פנים ואיטום הדירה.

במהלך פעילות הכוחות במקום בפיקודו של מ׳ מרחב מג״ב עוטף י-ם תנ״צ יובל שלמה, החלה הפרת סדר ויודו אבנים לעבר הכוחות אשר הגיבו באמצעים לפיזור הפרות סדר. לפני זמן קצר, הכוחות סיימו את ביצוע ההריסה ואיטום בית המחבל ויצאו מהמקום.

מארגון בצלמו שמייצג את הנפגעים נמסר: "מצער ששוב צה"ל בוחר בדרך הקלה להרוס רק חלק מהבית ולא את כל המבנה. יחד עם זאת אנחנו מברכים על ההרס שנעשה יחסית תוך זמן קצר. הרס בתי מחבלים מהווה הרתעה ובכך מהווה זכויות אדם של אזרחי ישראל. נמשיך להוביל את המאבק למען הרס בתי מחבלים בצורה מלאה מהירה ויעילה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן