מזעזע פועל מיהודה ושומרון מואשם בביצוע עבירות מין בילדה בת 13

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד ערבי בשנות החמישים לחייו, בחשד לביצוע מעשים מגונים בביתה של קטינה, במסגרת עבודות השיפוצים שלו במקום, "תוך שהוא מנצל את העובדה כי במקום לא מצוי מבוגר, ותוך ניצול גישתו לדירה מתוקף עבודתו והאמון שניתן בו"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 31/01/22 17:30 כט בשבט התשפב

פועל מיהודה ושומרון מואשם בביצוע עבירות מין בילדה בת 13
צילום: shutterstock

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ב') לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד פאיז שרקאוי (59) מיהודה ושומרון, בגין מעשה מגונה. זאת לאחר, שפגע בקטינה כבת 13 המתגוררת בבניין בו עבד בשיפוצים.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אור גוטמן, עולה כי הנאשם עבד בעבודות שיפוצים בבניין בו מתגוררת הקטינה עם אחיותיה הקטנות ואמה. באחד הימים בזמן שהקטינה שהתה יחד עם אחיותיה, נכנס הנאשם לדירה על מנת לתקן תקלה בחדר האמבטיה. כאשר הקטינה נכנסה לחדר האמבטיה הנאשם חיבק אותה ונישק אותה במצחה ובלחיה וביקש מהקטינה לנשק אותו בשפתיו. למרות סירובה נישק הנאשם את הקטינה בפיה.

בהזדמנות אחרת כאשר הקטינה הייתה עם אחיותיה בדירה, הגיע הנאשם בשעות הערב כאשר בידו ממתקים וצעצוע ומסר אותם לקטינה ולאחיותיה. בעת שהקטינה הלכה לשטוף כלים נעמד הנאשם מאחוריה והחל לגעת בה. משלא הצליחה הקטינה להתרחק מהנאשם, קראה לאחותה ורק אז חדל לגעת בה. כעבור מספר דקות, בזמן שהלכה הקטינה לחדר המגורים, תפס אותה הנאשם וניסה למשוך אותה אל חדרה, בטענה כי הוא צריך לבדוק בו משהו. בתגובה, קראה הקטינה לאחותה, ושזו הגיעה שחרר אותה הנאשם ולאחר מספר דקות עזב את הדירה.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד גוטמן: "נוכח העובדה כי ביצע עבירות מין חמורות בקטינה כבת שלוש עשרה, בשני מועדים שונים, הכוללות נגיעות בגופה, לרבות באברי גוף אינטימיים, וחרף התנגדות הקטינה. המשיב ביצע את המעשים המתוארים בתוך ביתה של הקטינה, תוך שהוא מנצל את העובדה כי במקום לא מצוי מבוגר, ותוך ניצול גישתו לדירה מתוקף עבודתו והאמון שניתן בו". 

לנאשם מיוחסות עבירה של מעשה מגונה בנסיבות מחמירות (בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שלא בהסכמתה החופשית) ועבירה של שהייה שלא כדין בישראל, לאחר שבניגוד להיתר השהייה שלו לן בבניין בו עבד בשיפוצים.