אחרי שהסרוג סיים את תפקידו: ברשות הטבע והגנים מחפשים מנכ"ל חדש

השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג, מינתה ועדת איתור לתפקיד אחרי שהמנכ"ל היוצא שאול גולדשטיין סיים את כהונתו. בוועדה חברים מנכ"לי משרד השיכון והמשרד להגנת הסביבה וסמנכ"לית עמותת "אדם, טבע ודין"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 31/01/22 17:02 כט בשבט התשפב

אחרי שהסרוג סיים את תפקידו: ברשות הטבע והגנים מחפשים מנכ"ל חדש
רשות הטבע והגנים, מחפשים מחליף לשאול גולדשטיין, צילום: Moshe Shai/FLASH90

השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג, מינתה ועדת איתור לבחירת מנכ"לית או מנכ"ל לרשות הטבע והגנים הלאומיים. זאת, בעקבות סיום כהונתו של מנכ"ל רשות הטבע והגנים לשעבר, שאול גולדשטיין. כיום משמשת בתפקיד רעיה שורקי, כממלאת מקום.

בראש הוועדה עומדת מנכ"לית המשרד להגנת הסביבה, גלית כהן, וחברים בה מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, אביעד פרידמן, וסמנכ"לית "אדם טבע ודין", עו"ד תמר גנות-רוזנשטריך. הוועדה פרסמה פנייה להגשת מועמדויות יחד עם דרישות התפקיד, ולאחר הליך סינון תזמן מועמדים ומועמדות לראיונות. הוועדה תגיש את המלצותיה לשרה להגנת הסביבה.

השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג: "ועדת האיתור תפעל בצורה מקצועית ומהירה לאיתור המועמדת או המועמד הראויים והמתאימים ביותר לניהול הגוף החשוב ביותר לשמירת הטבע בישראל. בעידן של משבר אקלים מחריף ולצידו משבר מגוון ביולוגי והיכחדות מינים, ובמדינה שהיא אחד ממוקדי שמירת הטבע החשובים בעולם - לרשות הטבע והגנים יש חשיבות לאומית ובין-לאומית עליונה, ואתגרים רבים עומדים בפניה. אני משוכנעת שהמועמדת או המועמד שייבחרו, יפעלו לקידום שמירת הטבע לטובת כלל האוכלוסיות בישראל".

כתב המינוי לחברי ועדת האיתור

כתב המינוי לחברי ועדת האיתור צילום: המשרד להגנת הסביבה

דרישות הסף לתפקיד בתחום האקדמי הן תואר ראשון לפחות באחד מהמקצועות האלה: כלכלה, מנהל עסקים, משפטים, ראיית חשבון, מִנהל ציבורי, הנדסה, לימודי עבודה, חינוך, גאוגרפיה, מדעי החיים, מדעי הטבע, לימודי ארץ ישראל, היסטוריה, לימודי סביבה, אדריכלות, תכנון, תיירות, ארכֵאולוגיה.

כמו כן, דרישות הסף בהיבט התעסוקתי הן ניסיון של חמש שנים לפחות, או ניסיון מצטבר של חמש שנים לפחות בשניים או יותר מהתפקידים הבאים: בתפקיד בכיר בתחום הניהול העסקי של תאגיד בעל היקף עסקים משמעותי, בכהונה ציבורית בכירה או בתפקיד בכיר בשירות הציבורי בנושאים כלכליים, מסחריים, ניהוליים או משפטיים ובתפקיד בכיר בתחום תפקידיה של הרשות לפי החוק. 

דרישות רצויות נוספות: היכרות מעמיקה עם מערכות ממשלתיות וציבוריות. תואר שני או שלישי או ניסיון מקצועי נוסף עם זיקה לנושאי סביבה, שמירת טבע, חינוך ותיירות. ניסיון בעבודה עם רשויות מקומיות, גופים מהמגזר העסקי וארגוני חברה אזרחית.

את המועמדויות יש להגיש בדואר אלקטרוני החל מיום 30 בינואר 2022 ועד ליום 23 בפברואר 2022 בשעה 16:00, בצירוף כלל המסמכים המפורטים באתר המשרד להגנת הסביבה. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן