יום השנה למותו של אורי אורבך | בתו תוקפת: "תנו לבנאדם להיות ז"ל"

תמר אורבך תוקפת את המגיבים הנוהגים להשתמש בזכרו של אביה המנוח, "הגיע הזמן לומר: לכל אלה שהגיבו לפוליטיקאים שהספידו את אבא שלי בשיט סטייל 'אורי אורבך ז"ל מתהפך בקברו' ובקללות - די עם זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/22 18:51 כח בשבט התשפב

יום השנה למותו של אורי אורבך | בתו תוקפת: "תנו לבנאדם להיות ז"ל"
אורי אורבך ז"ל, צילום: Miriam Alster/FLASH90

שבע שנים חלפו מאז הלך לעולמו הסופר והעיתונאי אורי אורבך, שבתפקידו האחרון כיהן בתור השר לאזרחים ותיקים במפלגת הבית היהודי. אורבך, שהיה דמות מוכרת במגזר הדתי, היה ממקימי העיתון "אותיות לילדים" ואף כתב את המאמר "הטובים לתקשורת". 

אורבך הותיר אחריו את רעייתו מיכל וארבעת ילדיהם. אחת מהם, תמר, העלתה היום (א') מספר ציוצים לחשבון הטוויטר שלה ותקפה את המגיבים הנוהגים להשתמש בזכרו של אביה המנוח. "בעקבות ציוצים שקראתי עכשיו, הגיע הזמן לומר: לכל אלה שהגיבו לפוליטיקאים שהספידו את אבא שלי בשיט סטייל 'אורי אורבך ז"ל מתהפך בקברו' ובקללות - די עם זה. אין לאף אחד מושג מה הוא היה חושב על שום דבר. כשאנשים מספידים חבר - אם אין לכם משהו טוב לומר פשוט אל תדברו". 

עוד הוסיפה, "לא אתם ואפילו לא אני יודעים מה הוא היה אומר, עושה או חושב. אין לנו מושג בכלל מה היה מצב המפה הפוליטית/השיח הציבורי אם היה פה. תאמינו לי, אני רוצה יותר מכולכם לדעת מה הוא היה חושב, ולא על פוליטיקה. תנו לבנאדם להיות ז"ל ותחפשו איל ניגוח אחר למטרות שלכם".