גבר בהריון: אפל באימוג'י שמעורר סערה ברשת

אפל עדכנה את קולקציית האימוג'ים שלה והחליטה להתאים אותו לשיח המגדרי העכשווי, והוסיפה שלישיית אימוג'ים בהם גם של גבר בהריון. דבר שעורר סערת רשת "נכשלנו בתור ציוויליזציה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/22 15:58 כח בשבט התשפב

גבר בהריון: אפל באימוג'י שמעורר סערה ברשת
צילום: shutterstock

הויכוח על שיח המגדרי חוצה את גבולות המילה הכתובה, ומגיע גם לסמלי האימוג'ים שיש שהפכו לחלק בלתי נפרד משיחות היומיום בצ'אטים השונים, כאשר השבוע, בחלק מעדכון קולקציית האימוג'ים של אפל בעדכון האחרון (iOS 15.4), הוציאה החברה שלישיית אימוג'ים שעוררו סערת רשת, כך דווח באתר ניו יורק פוסט. 

על פי הדיווח, האימוג'י שגרפו את רוב הביקורות היו שלוש אימוג'ים חדשים שתפסו צד בויכוח המגדרי - גבר בהריון, בהיריון נייטרלי מגדר ודמות נושאת כתר.

האימוגי

האימוגי'ים החדשים של אפל                                                                                      צילום: אימוגי'פדיה

המהלך של אפל הוא חלק מהמאמצים המתמשכים של יצרני האימוג'י להפוך את השיח הדיגיטלי לכלול יותר על ידי הפעלת סמיילים לא בינאריים, אך נראה שהנסיון שלהבם הצית ויכוח ער ברשת, על המשמעות של אותם אימוג'ים.

בין הגולשים היו כאלה שהאשימו את יוצרי האימוג'ים בצעד אחד רחוק מדיי, וטענו כי אמוג'י של גבר בהריון מראה שנכשלנו בתור ציוויליזציה.