איך לנצח מגפה: בסין עושים בדיקות קורונה גם לאופניים וירקות | צפו

בכל העולם מתמודדים עם גל מדבק במיוחד של הקורונה בעקבות זן האומיקרון, בסין החליטו על מדיניות של אפס הדבקה ובשביל להצליח החליטו לבצע בדיקות גם לירקות ולאופניים

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/22 19:48 כז בשבט התשפב

איך לנצח מגפה: בסין עושים בדיקות קורונה גם לאופניים וירקות | צפו
אומיקרון, צילום: shutterstock

העולם כולו סובל כבר שנתיים מנגיף הקורונה, ובסין, המקום בו הכל התחיל מובילים מדיניות נוקשה מאוד נגד הנגיף. בעקבות התפשטות האומיקרון בעולם, שהוא הזן המדבק ביותר של הקורונה עד כה, במקומות מסוימים בסין החלו אנשי הבריאות לקחת דגימות קורונה מירקות, אופניים וחפצים שונים כך פורם בערוץ 'NTD בעברית'.


(מדיניות חדשה בסין, מתוך ערוץ 'NTD בעברית').

ובינתיים בישראל ראש הממשלה נפתלי בנט אומר כי, "ניהול גל הדלתא והאומיקרון במדינה מתנהל בצורה כמעט הכי טובה בעולם, לפי מודל ישראלי שפוי שמצד אחד לא מתכחש לקורונה, אנחנו כבר יודעים שזאת לא שפעת ונזקיה רבים. מאידך אני לא ממהר ללחוץ על טריגר הסגרים שהיה פה כלי מרכזי בשנה שעברה. המודל הוא לקיים כלכלה לצד האומיקרון. אנחנו שיאנים כמעט עולמיים בהיקף הבדיקות וזה עובד. אנחנו הראשונים בעולם שהבאנו את התרופה של פייזר", אמר בנט בראיונות לעיתונות.

כידוע, ישראל ניצבת במקום הראשון ביחס להדבקות. בנט הוסיף: "אנחנו הראשונים עם הבוסטר הרביעי שעכשיו הוכיח את עצמו, ומציל חיים. עם התוכנית החזקה בעולם לשמירה על הזקנים, 'מגן אבות'. זאת הדרך הישראלית - יוזמה, פעולה, לא לשלוח את כולם הביתה אלא להפעיל את המשק".