ראש ממשלת ניו זילנד דוחה את חתונתה:"אלה החיים"

עקב התפשטות זן האומיקרון במדינת האיים, הודיעה ג'סינדה ארדרן, כי היא נאלצת לדחות את החתונה עם בן זוגה, מגיש הטלוויזיה קלארק גייפורד, "מצטרפת להרבה ניו זילנדים אחרים שחוו את זה כתוצאה מהמגפה"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 23/01/22 08:13 כא בשבט התשפב

ראש ממשלת ניו זילנד דוחה את חתונתה:"אלה החיים"
ג'סינדה ארדרן, צילום: shutterstock

התפרצות גל הקורונה החמישי בדמות זן האומיקרון הביאה לעלייה חדה במספר החולים בארץ ובעולם, ולשיבושים קשים בשגרת החיים, עקב בידודים רבים ותורים ארוכים לבדיקות תכופות. אזרחים רבים נאלצים לבטל תוכניות או לדחות אירועים גדולים, וכך גם ראש ממשלת ניו זילנד, ג'סינדה ארדרן, שהודיעה אמש כי היא נאלצת לדחות את חתונתה, כך על פי דיווח של CNN. 

כזכור, מדינת האיים באוקיינוס השקט ידועה במדיניות אפס סובלנות כלפי נגיף הקורונה, ועל כן הנהיגה סגרים נוקשים לאחר שהתגלו מקרים בודדים של הידבקויות. ארדרן, בת 41, סיפרה במסיבת עיתונאים כי היא דוחה את החתונה המתוכננת עם בן זוגה, מגיש הטלוויזיה קלארק גייפורד. לשניים יש ילדה משותפת בת שלוש, וארדרן, שנכנסה לתפקידה בגיל 37 בלבד, הייתה האדם הצעיר ביותר שאוחז בתפקיד במאות השנים האחרונות. 

רשויות הבריאות במדינה איתרו תשעה מקרים חדשים של זן האומיקרון, כאשר משפחה נסעה לאוקלנד כדי להשתתף במספר אירועים, ועל כן המדינה עברה לכוננות הקורונה הגבוהה ביותר, ברמה אדומה וצפויה להטיל הגבלות התקהלות. "החתונה שלי לא תתקיים, אבל אני פשוט מצטרפת להרבה ניו זילנדים אחרים שחוו את זה כתוצאה מהמגפה", אמרה ראש הממשלה לכתבים, וכאשר נשאלה על תחושתה בעניין השיבה בפשטות, "אלה החיים".