האזינו | עידית סילמן זועמת על החוקר: "איך אפשר לסמוך על המשטרה?"

אחרי הדיווח על סגירת חקירת תקיפתה מחוסר ראיות ותוך שיתוף פעולה מוגבל מצידה, יו"ר הקואליציה שוחחה עם החוקר בתיק ונזפה בו: "איך כתב מכיר משהו שנמצא בחקירה ואני לא מכירה?"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 22/01/22 20:31 כ בשבט התשפב

האזינו | עידית סילמן זועמת על החוקר: "איך אפשר לסמוך על המשטרה?"
סילמן, זועמת על המשטרה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חברת הכנסת עידית סילמן הגיבה הערב (שבת) בזעם לדיווח על כך שהמשטרה החליטה לסגור את חקירת תקיפתה בתחנת דלק במודיעין לפני מספר חודשים - מחוסר ראיות ונטען כי שיתוף הפעולה מצד יו"ר הקואליציה היה "מוגבל מאוד".

בשיחת טלפון בין יו"ר הקואליציה לחוקר בתיק היא נזפה בו: "למה זה מה שכתוב? יש משהו שחסר בחקירה ולא אמרו לי? אם יש משהו שאני לא שיתפתי או שחסר בחקירה, אני לא מבינה למה לא שואלים, למה לא פונים אליי בצורה רשמית ושואלים? למה להוציא כותרות כאלה?".


(קרדיט: עמית סגל)

"אתם יכולים לאכן את הנייד שלי, עשיתם את זה?", שאלה סילמן ותקפה: "איך אפשר לסמוך על משטרת ישראל? מה זה הדבר הזה? זה פשוט חוצפה שאין כדוגמתה. שאף אחד לא שואל אותי, אף אחד לא מדבר איתי ואז יש כותרות בעיתונים כאלה. מי אחראי על הדבר הזה אתם היחידים שדיברתם איתי אז מי אחראי על הדבר הזה? מי מפרסם לתקשורת דברים כאלה למה שמישהו אי פעם ירצה לשתף פעולה עם המשטרה אם ככה אתם מתנהגים? אז איך כתב מכיר משהו שנמצא בחקירה ואני לא מכירה?".

החוקר נשמע לכל אורך השיחה כשהוא מכחיש את טענותיה של סילמן ומבהיר כי ההדלפה על סיום החקירה לא הגיע מתוך המשטרה או הדוברות שלה.