עופר כסיף מסביר למה התכוון: מירב בן ארי צרחה כמו תרנגולת

לאחר שחבר הכנסת מהרשימה המשותפת אמר לנציגת יש עתיד: "תשתקי עם הצרחות תרנגולת שלך", כעת הוא מסביר: "הבוטות שלי אכן נשמעת, אבל היא לא מבדילה בין מינים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/01/22 11:40 יח בשבט התשפב

עופר כסיף מסביר למה התכוון: מירב בן ארי צרחה כמו תרנגולת
עופר כסיף, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

במהלך דיון סוער שהתקיים אתמול (ד') מליאה על חוקים שנוגעים לפשיעה חקלאית, צעק חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת לעבר חברת הכנסת מירב בן ארי מהקואליציה: "תשתקי עם הצרחות תרנגולת שלך". 

בראיון שהעניק היום (ה') לספי עובדיה ואור הלר בגלי צה"ל מבהיר כסיף את כוונתו וטוען, "לא קראתי לה תרנגולת, אמרתי שהצרחות הן צרחות תרנגולת. יש הבדל אם אתה קורא לבן אדם חזיר או אומר שהוא נוחר כמו חזיר". עוד הוסיף, "מי שלוקח את זה לכיוון שוביניסטי, זה פשוט לא הגון. הבוטות שלי אכן נשמעת, אבל היא לא מבדילה בין מינים. יש פה טקטיקה מכוונת של הימין להסב את תשומת הלב מהעיקר אל הטפל". 

במהלך הנאום של כסיף קראה לעברו בן ארי, "תתבייש", כסיף הגיב בתוקפנות: "תשתקי עם הצרחות תרנגולת שלך, חוץ מלצרוח לא מסוגלת לעשות כלום". בן ארי לא נשארה חייבת ואמרה: "עולה עופר כסיף למליאת כנסת ישראל אומר שחקלאי ישראל הם פושעי ישראל ומדבר על כך שהם יושבים על אדמות פלסטין הכבושות. כשאני צועקת לו בקריאת בינים שיתבייש הוא אומר ליו"ר במליאה "שיפסיק את התרנגולת הזאת". אדם שוביניסט, מיזוגן אבל בעיקר עוכר ישראל. כל יום שהוא יושב בכנסת זו בושה".