מרגש יניב מעודד קם על רגליו וביקש מעם ישראל: התפללו על אשתי | צפו

מעודד שנפצע בתאונת הדרכים הקטלנית סמוך לעופרים שבבנימין בה איבד את ילדיו, מתאושש מפציעתו מהר יותר משחשבו הרופאים: "אין לי ספק שזה בזכות התפילות וההתגייסות הרחבה של הציבור. מעודד ביקש: "שכל אחד יוסיף טוב בעולם בדרכו"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 19/01/22 12:45 יז בשבט התשפב

יניב מעודד קם על רגליו וביקש מעם ישראל: התפללו על אשתי | צפו
משפחת מעודד, צילום: באדיבות המשפחה

יניב מעודד, שנפצע קשה מאוד בתאונת הדרכים הקטלנית לפני כחודש וחצי סמוך לעופרים שבבנימין, השתפר מאוד, והוא כבר מסוגל לעמוד על רגליו. יניב, ורעייתו הודיה שנפצעה קשה גם היא בתאונה, איבדו את שני ילדיהם - הללי בת ה-6 וטוב ראי בן ה-3. יחד עם שני הילדים נטמן גם העובר שלא שרד את התאונה הקשה.

אתמול (ג'), יניב פרסם שתי בקשות עבור עם ישראל. "תודה רבה לכולם על התפילות וההתגייסות הרחבה עבורנו. אין לי ספק שאני עומד על רגליי לאחר שלפני חמישה שבועות הייתי במצב אנוש, וקצב ההתקדמות שלי הרבה יותר ממה שמצפים הרופאים - זה בזכות התפילות וההתגייסות הרחבה של הציבור הישראלי על כל גווניו. 

אשתו הודיה נמצאת עדיין במצב קשה. "אשתי, המצב שלה ממש לא טוב, היא שוכבת פה בתל השומר ובינתיים לא מתעוררת. אז בבקשה, שכל אחד מכם יוסיף טוב בעולם בדרך בה הוא מתחבר. מי שרגיל להתפלל שיתפלל עבורה, הודיה איילת השחר בת אסתר. מי שרגיל ללמוד תורה או להוסיף טוב בעולם בדרכים אחרות - שיעשה זאת". 

"בקשה נוספת לי אליכם. כמו שאמרתי המצב של אשתי לא טוב. אני צריך את עם ישראל בצורה הרבה יותר רחבה. אז אני מבקש מכל אחד מכם שינסה לרתום לפחות עוד חמישה אנשים שכל אחד יוסיף טוב בעולם בדרכו. אין לי ספק שבזכות ההתגייסות הרחבה של עם ישראל, בעזרת השם ובהשתדלותנו אשתי תעמוד על רגליה בבריאות איתנה בגוף ובנפש". 


(מעודד מתבשר על מות ילדיו לפני חודש)