רוע לב: אלמונים גנבו את שרשרת האולימפיאדה של לינוי אשרם

שנה עמוסה ושמחה עברה על לינוי אשרם לאחר שזכתה במדליית הזהב באולימפיאדת טוקיו 2020 בהתעמלות אומנותית. אלא שאמש חשפה המתעלמת כי שרשרת בצורת הסמל של האולמיפיאדה נגנבה ממנה במהלך אימון במכון וינגייט

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/01/22 12:41 יא בשבט התשפב

רוע לב: אלמונים גנבו את שרשרת האולימפיאדה של לינוי אשרם
לינוי אשרם, פטורה ממס, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

עוקביה של האלופה האולימפית לינוי אשרם נחרדו אמש לשמוע כי שרשרת בצורת סמל האולימפיאדה מיהלומים, אותה קיבלה אשרם לאחר הזכייה, נגנבה. "השרשרת שלי, שניתנה לי אחרי האולימפיאדה, נלקחה הערב מהתיק שלי במכון וינגייט", בישרה בצער אשרם. "השרשרת בעלת ערך רגשי גדול עבורי, מי שמוצא", היא כתבה. כזכור, מוקדם יותר השנה זכתה אשרם באולימיפיאדת טוקיו במדלית זהב לאחר שגברה על כל המתמודדות האחרות בקטגוריה.

לפני שנחתה אשרם בארץ, מעריצים רבים המתינו לה בטרמינל, יחד עם בני משפחה, מתופפים ושלטים שהונפו לכבודה. "אני רוצה להגיד תודה ענקית על כל החום והאהבה של כולכם וכל מי שהגיע לפה ולקבל אותי ואת ההישג המטורף שעשינו", אמרה אשרם שעלתה על הפודיום, "אני כל כך מאושרת לחזור סוף סוף לארץ, אין לי מילים מהתרגשות. קודם כל חייבת לציין ולהגיד תודה ענקית לשתי המאמנות שלנו, אנחנו לא לבד - הן חלק עצום מההצלחה שלנו, הן לא חלק הן כל ההצלחה!".

לפני כשבועיים אישרה ועדת הכספים את הצעת החוק בנושא מיסוי על זכייה אולימפית, הקובעת כי הספורטאים המייצגים את ישראל והגיעו לאחד משלושת המקומות הראשונים בתחרויות שונות, יהיו פטורים ממס הכנסה על המענק ששולם להם.