בשנה האחרונה נוספו 31 חללים למניין חללי צה"ל

אגף כוח האדם פרסם היום את נתוני הנפגעים לשנת 2021. בשנה החולפת נוספו למניין החללים בצה"ל 31 משרתים בסדיר, בקבע ובמילואים, לעומת 28 בשנה שעברה

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/01/22 17:33 ט בשבט התשפב

בשנה האחרונה נוספו 31 חללים למניין חללי צה"ל
חייל , צילום: תומר נויברג/פלאש 90

אגף כוח האדם בצה"ל פרסם היום (ג') את נתונים אודות השנה החולפת בגזרת הנפגעים. מתוך 31 המשרתים שנפלו, משרת אחד נפל בפעילות מבצעית, אחד בעקבות מקרה של עבריינות בנשק, 10 בתאונות דרכים - כולן אזרחיות, 6 כתוצאה ממחלות, 11 מחשד לאובדנות ו-2 חללים נוספים כתוצאה מתאונות שונות.

בנוסף, 67 משרתים הוגדרו השנה כנפגעים במצב קשה - 40 ממחלות ומתוכם 11 מנגיף הקורונה. מותו של בראל חדריה שמואלי, שנפל בהתקלות עם מחבלים בגדר הגבול בעזה לא נספר, שכן בראל הוא חלל משטרת ישראל ולא חלל צה"ל.

רמ"ט אכ"א, תא"ל יורם כנפו, מציין כי לא אירעו תאונות עבודה או אימונים שגבו חיי אדם. "בשנים האחרונות חלה מגמת ירידה במקרי האובדנות", אומר תא"ל כנפו, "ירידה זו נובעת ממאמצים רבים שמשקיע צה"ל - החל מזיהוי מוקדם של סימני מצוקה בקרב החיילים, כלה בהגדלת מספר הקב"נים ודאגה להצבת קב"ן אחד בכל חטיבה, ועד לפתיחת המרכז לחיילים בודדים שמציע, בין היתר, שירותי בריאות הנפש". 

"אנו יודעים שכל חייל הוא עולם ומלואו", המשיך רמ"ט אכ"א, "עושים הכול כדי שמספר הנופלים יקטן, ממשיכים ללוות את משפחותיהם ולעטוף אותן".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן