אסי עזר מגיב ליהודה נהרי: "מאשימים אותי במשהו שלא עשיתי"

לאחר שהשחקן יהודה נהרי האשים אותו בהטרדה מינית לפני כעשור, היוצר ואיש הטלוויזיה אסי עזר מגיב להאשמות נגדו: "הימים האחרונים היו קשים ומורכבים עבורי ועבור האנשים הקרובים לי. הדבר היחיד שנתן לי תקווה היא האמת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/22 11:33 ח בשבט התשפב

אסי עזר מגיב ליהודה נהרי: "מאשימים אותי במשהו שלא עשיתי"
אסי עזר, בערוץ לא עשו כלום מאז הפרסום, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר שהואשם על ידי השחקן יהודה נהרי בהטרדה מינית, אסי עזר מפרסם פוסט באינסטגרם ובו הוא מגיב לאירועים סביבו. נהרי טוען כי הדבר קרה במהלך פגישת עבודה בביתו של עזר, לפני כעשור, כשזה הגיע להיבחן לסדרה המצליחה של עזר "להיות איתה". הדבר נחשף בראיון לוואלה, בו אמר סיפר נהרי על המקרה. בוואלה אימתו את גרסתו בבדיקת פוליגרף.

על פי פרסום ב"מאקו", גם עזר ביצע אתמול (א') בדיקת פוליגרף לאימות גרסתו, וגם הוא יצא דובר אמת. ממצאי הבדיקה קבעו כי בפענוח מדפסי הבדיקה לא אובחנו תגובות המאפיינות אמירת שקר לשאלות הרלוונטיות. "על פי ממצאי הבדיקה הנדון מאובחן כדובר אמת בתשובותיו לשאלות הרלבנטיות בבדיקה", נכתב בסיכום.

"אני מבין את הרגישות העצומה שנדרשת כשמישהו או מישהי מתלוננים על הטרדה מינית, אני מבין את הצורך המידי להאמין ולתמוך מיד במתלונן והמתלוננת. זה הדבר הנכון לעשות", פתח עזר בפוסט. 

"ועדיין", המשיך עזר, "מצאתי את עצמי בסיטואציה שבה מאשימים אותי במשהו שלא עשיתי. הימים האחרונים היו קשים ומורכבים עבורי ועבור האנשים הקרובים לי. הדבר היחיד שנתן לי תקווה היא האמת. תודה שחיזקתם אותי בימים האלה, זה לא מובן מאליו, תודה שהאמנתם לי, זה ריגש אותי מאד".

לאחר פרסום התלונות, נהרי פרסם פוסט שבו סיפר: "אני מקבל מסרים שהקריירה שלי מחוסלת ועוד מסרים קשים ומאיימים רק כי העזתי לצאת עם האמת שלי. אני יודע את האמת, הוא יודע את האמת וגם בדיקת פוליגרף משקפת את האמת. האאוטינג הזה לא נעשה מתוך נקמה, פרסום או רצון לפגוע חלילה. ההפך הוא הנכון. הוא נולד בשבילי, כדי לשחרר פרק ולהתחיל פרק חדש וטוב יותר. אם עברתם אירוע כזה תרשו לעצמכם לדבר עליו ללא פחד. לכו עם האמת".