האלימות בגן בירושלים: היום צפויה הגננת להגיע להארכת מעצרה

אמש דווח למשטרה על סימני אלימות שנמצאו בילדים בגן בקריית היובל בירושלים, והגננת האחראית על הצהרון נעצרה. היום היא צפויה להגיע להארכת מעצרה. מעריית ירושלים נמסר: "צוות מינהל החינוך וגננת הגן שוחחו עם ההורים והתחייבו לעשות הכל כדי לשמור על ביטחון הילדים"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 10/01/22 09:14 ח בשבט התשפב

האלימות בגן בירושלים: היום צפויה הגננת להגיע להארכת מעצרה
גן ילדים. אילוסטרציה, צילום: פלאש 90

החשד לאירוע אלימות ב'גן יסמין' בשכונת קרית יובל בירושלים: אתמול (א') אחר הצהריים, כשהגיעו ההורים החלו להגיע לגן ולאסוף את ילדיהם ממסגרת הצהרון, הבחינו שניים מהם בסימני אלימות על ילדיהם. ההורים הזמינו את המשטרה למקום, כאשר על פי הילדים גננת בצהרון היא החשודה במעשים. היא נלקחה לחקירה בתחנת מוריה, והבוקר צפויה המשטרה לבקש להאריך את מעצרה.

אמש מסרה משטרת ישראל: "לפני זמן קצר, התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על חשד לאלימות בגן ילדים בירושלים. לפי הדיווח שהתקבל במשטרה, אם שהגיעה לגן לקחת את בנה, זיהתה עליו סימני אלימות".

ממינהל קהילתי 'יובלים' נמסר: "לפני כחודש וחצי גוייסה מובילת הצהרון כממלאת מקום, כשבאמתחתה שנות ניסיון רבות, המלצות והכשרה מתאימה. בכל אותה תקופה היא זכתה למחמאות על עבודתה ומקצועיותה. עם זאת, כשהגיעו הורים לאסוף את ילדיהם, שניים מהם הבחינו בחבורה על מצחו של ילד אחד ובשפשוף בצווארו של האחר. לדברי אחד הילדים, המובילה גרמה לכך. הנושא נמצא בבדיקת המשטרה, אנו ממתינים לתוצאותיה ומבקשים להמתין עם הסקת המסקנות עד לסיום הבדיקה. הצהרון ישוב לפעילות לאחר מכן ובתום הערכת מצב עירונית".

מעיריית ירושלים נמסר: "אירוע התנהלות הסייעת בצהרון נמצא בחקירת משטרה. צוות מינהל החינוך וגננת הגן שוחחו עם ההורים והתחייבו לעשות הכל כדי לשמור על ביטחון הילדים והיחס הנדרש כלפיהם. המינהלים הקהילתיים האמונים על גיוס צוות הצהרונים, יונחו למתן תשומת לב משמעותית בתהליך הגיוס, כדי להעניק את הטיפול המייטבי לילדנו. עיריית ירושלים מגנה כל מעשה אלימות, רואה זאת בחומרה ותעשה כל שניתן כדי למנוע מעשי אלימות מכל סוג".