נערות חרדיות בעדויות קשות: שדרן רדיו חרדי מפורסם אנס אותנו

אחרי פרסומה של פרשיית חיים ולדר, הבוקר מתפרסמות עדויות על תקיפות מיניות קשות שביצע לכאורה שדרן רדיו חרדי מפורסם, "הכריח אותי לגעת בו" | עורך דינו של השדרן: "הדברים שנאמרו עליו הינם שקר גמור"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 04/01/22 08:26 ב בשבט התשפב

נערות חרדיות בעדויות קשות: שדרן רדיו חרדי מפורסם אנס אותנו
צילום: shutterstock

בחברה החרדית עדיין לא התאוששו ממותו של הסופר חיים ולדר בעקבות הפרסומים נגדו, והבוקר (ג') מתפרסמת ידיעה שיכולה לטלטל שוב את הציבור החרדי כולו. מעדויות שהגיעו לידיעות אחרונות עולה לכאורה כי שדרן רדיו מפורסם תקף מינית ואנס שלוש נערות.

אחת מן הנפגעות הייתה בת 15 בלבד בזמן שהשדרן לכאורה תקף אותה מינית, המתלוננת סיפרה כי היא שמשה כבייביסיטר לילדיו של השדרן והוא ניצל את היראה והכבוד שרחשה כלפיו עד שהחל לפגוע בה מינית, "הייתי בחורה עצמאית, אבל מאוד תמימה, הוא היה שולח לי הודעות כמו ׳היי מאמי, איזו יפה את, אפשר להתחיל איתך?", סיפרה המתלוננת לידיעות אחרונות, "אבל הייתי כאמור מאוד תמימה, ולא הגבתי לו, הוא שכנע אותי לעלות לדירה. יש לי בלק־אאוט מטורף. זה היה מאוד אלים וקצר", הוסיפה.

הנפגעת סיפרה על ההשלכות הקשות, ״אי אפשר להסביר את הכאבים הפיזיים שחוויתי כשניסיתי לקיים יחסים עם בעלי. ברובד הנפשי עדיין לא נרפאתי. לאנשים אין מושג מה כמה דקות יכולות לעשות לבן אדם. הצלקת הזאת תלווה אותי עד סוף החיים".

נפגעות נוספות סיפרו כי השדרן היה מטריד אותן בהודעות טקסט מיניות וכן נוגע בהן בניגוד לרצונם בהזדמנויות שונות. אחת המתלוננות טוענת כי היא הייתה בת 12 בלבד בזמן שהחל השדרן להטריד אותה מינית, "אשתו הזמינה אותי לעשות בייביסיטר וללון אצלם כי הם חזרו מאוחר מחתונה. אני זוכרת שבשלוש לפנות בוקר קמתי למטבח כדי לשתות מים. פתאום הוא לפת אותי מאחורה".

עו"ד אריאל עטרי, המייצג את השדרן החרדי מסר ל'ידיעות': "למרות פניותינו לקבל פרטים של ה‘מתלוננות‘ המסתוריות - העד־ פתם את פרסום ה‘סנסציה‘, על פני בירור האמת. כך מנעתם מאיתנו להראות שמדובר בתלונות כוזבות ובראיות מפוברקות. הפיתוי לפרסם מידע כוזב לגבי מרשי גדול, במיוחד בי־ מים אלה בהם ייחוס פגיעות מיניות לחרדים זוכה לרייטינג גבוה. התוצאה היא שהקוראים זכו לקרוא פייק־ניוז, מתחילתה הכתבה ועד סופה, בלי שתינתן לקורבן הכתבה אפשרות לה־ ראות שהדברים שנאמרו עליו הינם שקר גמור".