"אסקופה נדרסת של לפיד": דודי אמסלם משיב למיקי לוי

יושב ראש הכנסת ניצל את התכנסות המליאה כדי לגנות דברים שאמר חבר הכנסת מהליכוד לפני שבוע, "דברים פסולים ומטעים שנאמרו בשפה שאינה מכבדת את הכנסת". אמסלם השיב: "אתה מקסימום יכול לדבר בשמך בתנאי שלפיד מאשר לך"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 03/01/22 19:48 א בשבט התשפב

"אסקופה נדרסת של לפיד": דודי אמסלם משיב למיקי לוי
דודי אמסלם, צילום: נועם מושקוביץ/דני שם טוב דוברות הכנסת

מליאת הכנסת שוב התכנסה היום (ב') כמדי שבוע לדיונים שוטפים במשכן, ויושב הראש, חבר הכנסת מיקי לוי, ניצל את ההזדמנות של ההרכב המלא כדי "לגנות בכל לשון את הדברים הקשים והמקוממים שבחר חבר הכנסת דודי אמסלם לומר בשבוע שעבר כנגד שופט ביהמ"ש העליון דוד מינץ, שישב בהרכב שדחה את עתירתו". 

"אלו דברים פסולים ומטעים שנאמרו בשפה שאינה מכבדת את הכנסת ואינה מכבדת את הדובר. רשויות השלטון חייבות בראש ובראשונה לנהוג בכבוד האחת כלפי השנייה. ביקורת ומחלוקות כן, גידופים פרועים בשפה ירודה, לא", כך אמר יושב ראש הכנסת. 

אולם, חבר הכנסת מהליכוד לא נותר חייב ועלה להגיב לדברים של לוי. "אתה בושה וחרפה לעם ישראל", כך אמר, נסער. "אני שומע אותך נואם, את הנאום שכתב לך לפיד. כהרגלך בקודש הוא תמיד משפיל ומשתמש בך, הופך אותך לשוטה הכפר ואסקופה נדרסת. הרי מי אתה, אתה מטיף בשער. באיזה זכות אתה מדבר בכלל? אתה מצנזר את חברי הכנסת. אתה מקסימום יכול לדבר בשמך בתנאי שלפיד מאשר לך. אתה לא מתבייש"?