הפתרון של Dell: כך תוכלו לשחק מכל מסך בבית

החל מהתקופה הקרובה ובעזרת פיתוח של חברת Dell' אפשר להפעיל ארבעה משחקים בו-זמנית בסטרימינג, לבצע מעבר חכם בין מכשירים, ולהפעיל ספריה מרכזית של כל המשחקים ללא קשר למקום בו הם נרכשו

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/01/22 17:04 א בשבט התשפב

הפתרון של Dell: כך תוכלו לשחק מכל מסך בבית
אפשר לשחק בכל המסכים בבית, צילום: Dell

אחד האתגרים הגדולים ביותר בעולם הגיימינג הוא האפשרות של מספר שחקנים לשחק בו זמנית באותו בית, על אותו רוחב פס. בנוסף, איך לאפשר בו זמנית לאפשר להם לגשת בקלות לספריית המשחקים המלאה שלהם ולשחק בכל מכשיר, גם אם הם רוצים להחליף מסך במהלך המשחק. בדיוק בנושא הזה הציגה Dell Technologies בכנס ה-CES את הפרויקט עליו עומל מרכז הפיתוח של החברה – Concept Nyx.

Concept Nyx בוחן כיצד להפוך את חוויית הגיימינג לאיכותית יותר. הקונספט בנוי על אפשרויות שמחשוב קצה יכול למלא, כמו למשל עיבוד מהיר של המשחקים באופן מקומי. בכך, בעצם ניתן יהיה להקל על העומס ברשת ולהנות מרוחב פס גדול יותר.

יותר קל לשחק במחשב

יותר קל לשחק במחשב צילום: Dell

הרעיון לעיבוד באופן מקומי עונה על החסרונות בפתרונות אלטרנטיביים לאתגר כמו משחקים מבוססי ענן. בעזרתו, מספר רב של גיימרים יוכלו להנות בו זמנית מביצועים מירביים וחלקים באותה רשת, או להבדיל שבשאר הבית יוכלו לצפות בנחת בסרטים וסדרות. ככל שהרעיון ימשיך להתפתח, כך עולם הגיימינג יהפוך ליעיל יותר והשחקנים ירגישו שיפור בחווית המשתמש.

Nyx יאפשר להפעיל ארבעה משחקים בו-זמנית בסטרימינג, מעבר חכם בין מכשירים, והפעלה מספריה מרכזית של כל המשחקים ללא קשר למקום בו הם נרכשו. המשחק ב-Concept Nyx שואף להיות חסר מאמץ כמו גישה למוזיקה, תוכניות טלוויזיה וסרטים. מדובר באפליקציה פשוטה הנטענת על כל מכשיר והמספקת גישה מיידית לכל המשחקים.