גל התייקרות? מחירי הדלק יורדים באגורה

בחצות הלילה שבין שבת לראשון (1.1.2022-1.2.2022) יעודכן מחיר הדלק, כאשר מחירו של ליטר בנזין 95 לא יעלה על 6.37 ש"ח לליטר, ירידה של אגורה אחת מחודש קודם

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 30/12/21 12:20 כו בטבת התשפב

גל התייקרות? מחירי הדלק יורדים באגורה
צילום: shutterstock

לאחר הוזלה משמעותית של הדלק בחודש הקודם בדמות ירידה של 24 אגורות, ירידה נוספת במחירי הדלק תיכנס לתוקפה בתחילת השבוע הבא, עם כניסת השנה האזרחית החדשה. אלא שהירידה הזאת קצת פחות משמעותית.

מחירי הדלק המעודכנים

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 6.37 ש"ח לליטר, ירידה של 1 אגורות מחודש קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 21 אגורות לליטר (כולל מע"מ), ללא שינוי מחודש קודם.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (ללא מע"מ) לא יעלה על 5.45 ש"ח לליטר, המחיר ללא שינוי מחודש קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 18 אגורות (ללא מע"מ), ללא שינוי מחודש קודם.

כיצד נוכל לחסוך בהוצאות הדלק?

אומנם בלתי אפשרי להימנע מהוצאות על דלק לחלוטין, אך ישנן דרכים לחסוך בכסף. אחת הדרכים לחסוך היא הורדה של אפליקציה לתחנת דלק המעניקה מבצעים והנחות. דרך נוספת לחסוך היא לוותר על תדלוק בשירות מלא ולבחור בתדלוק בשירות עצמי.  גם אופן השימוש בכלי-הרכב משפיע על הוצאות הדלק, ואם אתם מחכים ברכב מומלץ לדומם את המנוע. נסיעה רגועה שומרת גם על חייכם, אך היא שומרת גם על הכיס.