הסיפור המוזר של אורית סטרוק ואיתן גינזבורג בבית המלון. צפו

לאחרונה נבחרי הציבור שלנו נשארים על השעות הקטנות של הלילה במתחם משכן הכנסת. ביציאה הם ישנים בבתי מלון בכדי לנצל את שארית הלילה. צפו בחברת הכנסת סטרוק מספרת על הג'נטלמניות של חבר הכנסת איתן גינזבורג

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/12/21 22:16 כד בטבת התשפב

הסיפור המוזר של אורית סטרוק ואיתן גינזבורג בבית המלון. צפו
ח"כ אורית סטרוק , צילום: יצחק וויס

ממשלת השינוי של נפתלי בנט ויאיר לפיד אמנם מחזיקה כבר חצי שנה, אבל חברי הכנסת המכהנים בה מתמודדים עם דיונים מתישים אל תוך הלילה, פיליבסטרים ארוכים ועבודה סיזיפית בוועדות. אחרי לילות כאלה, זכאים נבחרי הציבור שלנו ללינה בבית מלון בסמוך למשכן הכנסת.

היום (ג') בוועדת הכנסת סיפרה חברת הכנסת ממפלגת הציונות הדתית, אורית סטרוק, על סיפור משעשע שקרה לה לאחר לילה כזה: "אני חייבת לספר לכם סיפור מאוד יפה על איתן גינזבורג", פתחה סטרוק. "לפני שבועיים, הדיונים במליאה הסתיימו מאוד מאוחר, ואני נסעתי למלון וגם איתן נסע למלון".

היא מספרת כי הם הגיעו אל אותו המלון, ניגשו אל הקבלה, קיבלו מפתח, ניגשו למעלית והבינו כי הם באותה הקומה. "להפתעתי אנחנו מקלידים את אותו המספר. טוב, נוסעים יחד במעלית. נחמד מאוד ליסוע עם איתן, סך הכל בחור טוב. אחד הטובים שיש בכנסת".

אלא שהמסע המשותף לא נגמר כאן: אט אט הם מתקרבים אל החדר ולהפתעתם מבינים כי הם קיבלו בטעות את אותו החדר. "שנינו מחוקים מעייפות, לא מילה מחוקים. רק להיכנס לחדר ולשים ראש". אלא שבעקבות הבלבול אחד מהם יצטרך לרדת שוב לקבלה כדי לקבל חדר אחר.

"עכשיו הג'נטלמן הזה, שהוא רואה שיש לנו את אותו חדר, ישר בלי להתבלבל, בלי להתווכח, בלי כלום, אומר: 'טוב, אני ארד לקבלה לקבל חדר אחר'", סיימה סטרוק את הסיפור המרגש, שמגלה לנו עד כמה חברי הכנסת שלנו הם רק דמות מאחוריה מסתתרים אנשים נפלאים. "ממש ריגשת אותי", חתמה סטרוק. גם אותנו.


(צפו בסטרוק מספרת)

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן