מרגש: בן נולד לרב שנספה באסון מירון

בן חמישי נולד לרב אלעזר מרדכי גולדברג, שמצא את מותו עם עוד 44 בני אדם באסון האזרחי הגדול ביותר במדינה. מוקדם יותר מינה כהנא פרויקטור חדש להילולה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/12/21 18:50 כג בטבת התשפב

מרגש: בן נולד לרב שנספה באסון מירון
אסון מירון, צילום: David Cohen/Flash90

8 חודשים חלפו מאז האסון האזרחי הגדול ביותר בתולדות המדינה, כאשר במהלך ההילולה המסורתית בקבר רבי שמעון בר יוחאי במירון בל"ג בעומר האחרון, נספו 45 בני אדם עקב הצפיפות העזה במקום. בשורה מרגשת הגיעה מביתר עילית, כאשר בן נולד לאחד הנספים. 

אליעזר מרדכי גולדברג

אלעזר מרדכי גולדברג צילום: ללא

אלמנת הרב אלעזר מרדכי גולדברג ז"ל, אחד מהנספים באסון הקשה במירון, חובקת היום (ב') בן, אח לארבעת הילדים היתומים של משפחת גולדברג.  הרב שימש כמחנך בעיר ביתר עילית משך שנים רבות והיה דמות מוכרת ומוערכת בעיר. בל"ג בעומר האחרון, באסון מירון הקשה, נספה הרב גולדברג עם 44 אנשים נוספים. מספר ימים לאחר האסון, מיצג שהכין ארי, בנו של אלעזר גולדברג ז"ל, התפרסם וטלטל רבים. באמצעות משחק ה'פליימוביל' הוא יצר מיטה ועליה דמות עטופה בטלית, ולדבריו זה 'אבא שוכב על המיטה'.

מוקדם יותר היום, הודיע השר לשירותי דת, מתן כהנא, שמונה לשר האחראי על ההילולה ההמונית, על מינוי פרויקטור להילולה, צביקי טסלר, תפקידו של הפרויקטור הוא לתכלל ולנהל את קיום ההילולה אל מול כלל הגורמים הרלוונטים, בכפוף לשר לשירותי דת.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן