עמית סגל על ההחלטה של קארין אלהרר לעצור חיפושי גז: "הכל בשביל חופן לייקים שלא הגיע"

החלטתה של שרת האנרגיה להפסיק את חיפושי הגז, ממשיכה לעורר הדים, בציוץ בטוויטר, כותב העיתונאי עמית סגל: "מדובר באחת ההחלטות ההזויות שקיבלו שרים בישראל כדי להחניף לקומץ עסקנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/21 23:03 יח בטבת התשפב

עמית סגל על ההחלטה של קארין אלהרר לעצור חיפושי גז: "הכל בשביל חופן לייקים שלא הגיע"
קארין אלהרר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לפני כשבוע שרת האנרגיה קארין אלהרר התארחה היום (ד') בכנס אילת-אילות לאנרגיות מתחדשות ונשאה דברים בפתיחתו. הנושא העיקרי אליו התייחסה הוא מטרות משרד האנרגיה במהלך השנה הקרובה והקשר למשבר האקלים שמשפיעה גם על שוק האנרגיה בישראל.

במהלך הכנס הודיעה שרת האנרגיה ומשאבי המים קארין אלהרר,על  קידום מאסיבי של אנרגיות מתחדשות לייצור חשמל במשק הישראלי זו המטרה שאני מקדמת בכל יום בחצי השנה האחרונה מאז כניסתי לתפקיד - גם במקומות בהם לא רואים, והודיעה על עצירת החיפושים החדשים של גז טבעי והתמקדות בחשמל ירוק ובהתייעלות אנרגטית.

"משדרים מסר נגד יזמות, נגד הכיוון העולמי, נגד תחרות"

בציוץ בטוויטר כתבה השרה "כדי להבטיח ששנת 2022 תהיה שנת האנרגיות המתחדשות, הגז הטבעי יחכה. בשנה הקרובה נתמקד בעתיד, בחשמל הירוק, בהתייעלות האנרגטית ובאנרגיות המתחדשות ובזמן שנעשה את זה נשים בצד את העיסוק בהרחבת פיתוח הגז הטבעי, שהוא כידוע דלק מעבר, העתיד הוא אנרגיות מתחדשות. והעתיד הזה מתחיל עכשיו.

הערב (ד') הגיב עיתונאי חדשות 12 עמית סגל, להחלטתה של אלהרר וצייץ בדף הטוויטר שלו  "מכל ההחלטות ההזויות שקיבלו שרים בישראל, זו של קארין אלהרר לעצור לשנה את חיפושי הגז לייצוא היא השיא: כדי להחניף לקבוצה קטנה של עסקני #שודהגז שמשנתם עולה בימים אלה בלהבות (של גז טבעי) באירופה, משדרים מסר נגד יזמות, נגד הכיוון העולמי, נגד תחרות והכל בשביל חופן לייקים שאפילו לא הגיע."