חליתם בקורונה ופספסתם בגרות? משרד החינוך יפרסם תאריכים נוספים למועד החורף הקרוב

בשורה לתלמידים שנכנסו לבידוד או חלו בקורונה: משרד החינוך הודיע על הוספת מועדי היבחנות נוספים בלוח הבחינות של החורף. בין הבגרויות שיתווספו: מתמטיקה, אנגלית ולשון. הלוח המלא יפורסם ב-26.12

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 22/12/21 11:54 יח בטבת התשפב

חליתם בקורונה ופספסתם בגרות? משרד החינוך יפרסם תאריכים נוספים למועד החורף הקרוב
בחינת בגרות. ארכיון, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

בצל התפשטות זן האומיקרון ואישור מתווה החינוך החדש שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, הודיעה הבוקר (ד') כי יורחבו מועדי ההיבחנות בלוח הבחינות של מועד חורף תשפ"ב. לרשות בתי הספר יועמדו מועדי הבחנות נוספים שייתנו מענה לתלמידים אשר חלו או נכנסו לבידוד כתוצאה מנגיף הקורונה. 

לוח הבחינות החדש והנוסף יתפרס על פני המועדים ה- 8.2 עד 21.2. ויכלול את כל הבחינות של מועד החורף:

  • הבחנות במקצועות שפת אם: עברית ליהודים, ערבית לערבים וערבית לדרוזים.
  • הבחנות במקצוע מתמטיקה: בכל יחידות הלימוד 3, 4 ו- 5 יחידות.  
  • הבחנות במקצוע אנגלית: בכל יחידות הלימוד 3, 4 ו- 5 יחידות.  
  • הבחנות במקצועות הומניסטיקה: היסטוריה, ספרות, תנ"ך, תושב"ע, אזרחות, עברית לערבים ולדרוזים, מחשבת ישראל, מורשות לדרוזים ולנוצרים ומורשת דת אסלאם.

ביום ראשון 26.12 אגף הבחינות יפרסם את לוח הבחינות הנוסף לבתי הספר, ובכלל זה את שעות הבחינה ומועדי הבחינות של כל מקצוע ומקצוע. שאשא ביטון ציינה כי המשרד מחויב להצלחתם של התלמידים, ולכן הוא ימצה את כל הכלים והמשאבים העומדים לרשותו כדי לייצר בעבורם וודאות, רצף ויציבות. השרה ציינה, כי אלה מהווים עקרון יסוד בעבודת המערכת בשנה זו, ולכן בכוונתה להמשיך ולהפוך כל אבן למען הבטחת חוסנם הרגשי והצלחתם הלימודית של תלמידי מערכת החינוך.