בשיא הקור: ילד כבן 5 נמצא מסתובב עירום בירושלים | צפו

ילד כבן 5 נראה מסתובב ברחוב במרכז ירושלים כשהוא עירום בפלג גופו התחתון. שוטרי תחנת לב הבירה שהגיעו למקום איתרו את הילד כשעל גופו סימני אלימות. הילד הועבר אל תחנת המשטרה בלוויית סבתו והשוטרים רכשו בעבורו בגדים חמים

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 20/12/21 13:45 טז בטבת התשפב

בשיא הקור: ילד כבן 5 נמצא מסתובב עירום בירושלים | צפו
חורף בירושלים. ארכיון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בשעות הבוקר (ב') המאוחרות התקבל דיווח אודות ילד כבן 5 שנראה מסתובב ברחוב במרכז ירושלים כשהוא עירום בפלג גופו התחתון. שוטרי תחנת לב הבירה שהגיעו למקום יחד עם צוות מד"א, איתרו את הילד כשעל גופו סימני אלימות. 

מהמשטרה נמסר כי במהלך הטיפול באירוע, התאספו אזרחים סביב כוחות המשטרה תוך שניסו באלימות לחלץ את הילד במהלך בדיקתו הרפואית. מספר אזרחים תקפו את השוטרים ובסיוע כוחות יס"מ שהוזעקו, נעצרו שני חשודים ביניהם אביו של הילד, בתקיפת שוטרים והפרת סדר במקום.

הילד הועבר אל תחנת המשטרה בלוויית סבתו להמשך בדיקתו הרפואית ולאחר שהשוטרים רכשו בעבורו בגדים חמים בשל הקור השורר בירושלים, ודיווח הועבר בהתאם לגורמי הרווחה בעיריית ירושלים.

מנזקי הסערה: בשעה 10:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על רכב שככל הנראה החליק על הקרח והתנגש בעמוד ברחוב נווה מנחם בגין בצפת. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית חולים זיו אישה בת 68 במצב קל.

מוקדם יותר, דוברות איחוד הצלה של מחוז מרכז עדכנה כי צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני וביצעו החייאה על עובר אורח שנפצע קשה כתוצאה מקריסת עץ ברחוב רזיאל בנתניה.