אלמנתו של יהודה דימנטמן: "הוא מבקש דרכי לבנות את חומש"

לאחר שנתפסו המחבלים שרצחו את בעלה: אתיה, אישתו של יהודה דימנטמן הי"ד, מבקשת מבנט להסדיר את חומש והישיבה שבה. "הדם של יהודה יקר מידי. אי אפשר לחזור לשגרה כשדם טהור כזה נשפך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/21 11:57 טו בטבת התשפב

אלמנתו של יהודה דימנטמן: "הוא מבקש דרכי לבנות את חומש"
ההלוויה בחומש, צילום: ללא

אלמנתו של יהודה דימנטמן הי"ד שנרצח בפיגוע סמוך לחומש בחמישי האחרון דיברה בשבעה ואמרה: "יהודה לא השאיר לי צוואה הוא היה בן 25 אתמול חבר שלו הראה לי שהוא כתב לפני 6 וחצי שנים ששאלו מה תעשה אם ישאר לך שבוע לחיות ויהודה ענה ללמוד תורה בחומש. זו הצוואה שלו. אני פונה לבנט יש בחומש ישיבה צריך להסדיר אותה ליישב אותה יש שם צדיקים בשביל כל עם ישראל. הם חיילים ללא מדים".

הוא פנתה לבנט: "אני פונה אלייך אתה נמצא בממשלת ישראל בשביל עם ישראל ועם ישראל מבקש ממך להסדיר את הישיבה ולאבטח אותה. הדם של יהודה יקר מידי אי אפשר לחזור לשגרה כשדם טהור כזה נשפך. דוד לא נשאר לבד כדי שהדם הזה ישפך לשווא. יהודה מבקש דרכי לבנות את חומש. קדימה לעבודה".

בפעילות במהלך הלילה של צה"ל, הימ"מ והשב"כ הסתיים מבצע בכפר סילת אל חארתיה באיזור ג'נין במהלכו נעצרו ארבעה חשודים במעורבות בפיגוע הירי בו נרצח יהודה דימנטמן ז"ל סמוך לחומש. בנט אמר כי "יידע כל מחבל כי מדינת ישראל תבוא עמו חשבון. אי אפשר להסתתר לאורך זמן. כל מחבל צריך לדעת שהוא על זמן שאול. אני מבקש למסור למשפחתו של יהודה דימנטמן הי"ד - הכאב עצום, אבל הטרור לא ינצח ולא יזיז אותנו ממקומנו".


(תיעוד מהמעצר)