הורה דקר מורה בבית ספר: סריקות אחרי החשוד

אירוע חריג בנגב: הורה הגיע הבוקר לבית הספר של ילדיו בחורה ודקר את אחד המורים. החשוד נמלט וכוחות משטרה סורקים את השטח בחיפוש אחריו | הנדקר התפנה לבית החולים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 16/12/21 08:38 יב בטבת התשפב

הורה דקר מורה בבית ספר: סריקות אחרי החשוד
אילוסטרציה, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

אירוע לא שגרתי בחורה שבנגב. הורה הגיעה הבוקר (ה') לבית הספר המקומי בו לומדים ילדיו ודקר את אחד המורים. המורה פינה את עצמו לבית החולים ונערכים חיפושים אחרי הדוקר שנמלט מיד אחרי שפצע את המורה.

ממשטרת ישראל נמסר כי, "במשטרת ישראל התקבל דיווח כי הורה דקר מורה בבית ספר בחורה.
המורה התפנה עצמאית לקבלת טיפול רפואי, מצבו לא ידוע. זהות החשוד בדקירה ידועה ושוטרים עורכים אחריו סריקות. הרקע והנסיבות בחקירה".

מוקדם יותר הבוקר דווחו במשטרה כי בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו שלושה חשודים בגניבת ציוד חקלאי ממושב גן הדרום. 

חקירה שהתנהלה ביחידה המרכזית של מג"ב דרום יחד עם מרכז הבינה של החיל נגד מספר חשודים אשר מבצעים עבירות בתחום החקלאי באזור לכיש, הובילה אתמול לפעילות מבצעית של בלשי היחידה, יחידות מחוז דרום והמערך האווירי של המשטרה. כאשר התקבל דיווח בדבר גניבת ציוד חקלאי ממושב גן דרום, הגיעו כוחות משמר הגבול למקום וזיהו את הרכב החשוד ובו שלושה חשודים. 

הבלשים עצרו את הרכב ובחיפוש בתוכו נתפסו ציוד חקלאי רב כמו כלי עבודה, ציוד גינון, גנרטור ובנוסף נתפסו משבשי תדרים. 3 החשודים, 2 מהם שוהים בלתי חוקיים תושבי בית אולא והנוסף תושב הפזורה הבדואית בדרום, יחד עם הממצאים הועברו לחקירה במשמר הגבול.