אירוע הדקירה ביפו: מתחזק החשד למניע לאומני

גבר בן 67 נפצע באורח בינוני כאשר שב"ח מאזור ג'נין דקר אותו ברחוב בת ים בעיר. הוא פונה לבית החולים במצב יציב, והמשטרה הביאה את החשוד לחקירה במחוז

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 21/11/21 16:39 יז בכסלו התשפב

אירוע הדקירה ביפו: מתחזק החשד למניע לאומני
צילום: דוברות המשטרה

אירוע דקירה אירע היום (א') ביפו, כאשר אלמוני ניגש לבני זוג שהלכו ברחוב בת ים בעיר, דקר את הגבר בן 67, פצע אותו באורח בינוני ונמלט. ממשטרת ישראל נמסר כי כוחות רבים שהגיעו לזירה מיד עם קבלת הדיווח החלו בסריקות נרחבות לצד סריקות מהאוויר באמצעות מסוקים, וכעבור זמן קצר עצרו במבנה סמוך למקום האירוע חשוד כבן 18, שוהה בלתי חוקי, תושב נפת ג'נין בחשד למעורבות באירוע הדקירה. 

עוד נמסר מהמשטרה כי החשוד נעצר והובא לחקירה במשטרת מחוז ת"א. לאחר פיגוע הירי שאירע מוקדם יותר היום וגבה את חייו של אליהו קיי בן ה-26, מממצאי חקירה ראשוניים מתחזק החשד למניע לאומני. 

ממד"א נמסר כי בשעה 13:59 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על גבר שנפצע באירוע אלימות, ברחוב בת ים ביפו. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח וולפסון, גבר בן 67 במצב בינוני יציב, בהכרה מלאה עם פציעות חודרות בגופו. 

זירת האירוע ביפו

זירת האירוע ביפו צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פראמדיקית מד"א , ימית אהרון פינק, סיפרה: "ראינו גבר בן 67 יושב על שפת המדרכה בהכרה מלאה, הוא סבל מפציעות חודרות בגופו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וטיפול תרופתי ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים כשמצבו בינוני ויציב".