הזכייה האוטומטית: זכה במיליון וחצי שקלים בלוטו מטופס שמולא בלוטומט

נתן ללוטומט לבחור לו את המספרים, בבוקר שאחרי סרק את הטופס, שגילה: זכית במיליון וחצי שקלים. "שיפשפתי את העיניים כמה פעמים, ובדקתי את עצמי שוב כדי להיות בטוח שלא נפלה טעות", אמר הזוכה. מה הוא מתכנן לעשות בכסף?

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/21 10:43 י בטבת התשפב

הזכייה האוטומטית: זכה במיליון וחצי שקלים בלוטו מטופס שמולא בלוטומט
הזוכה המאושר, צילום: מפעל הפיס

אתם קונים כרטיס לוטו, מה תעשו: תתנו למכונה למלא את המספרים או שתמלאו אותם בעצמכם? ביום חמישי האחרון בשעות הבוקר, הגיע שמח ונרגש הזוכה בפרס השני בלוטו על סך 1.5 מיליון שקלים מהגרלה שהתקיימה בערב יום שלישי לפני כשבוע. הזוכה טוען כי אין לו מספרים קבועים והוא נותן למכונת הלוטומט לבחור עבורו את המספרים שבטופס.

רגע היוודע הזכייה שלו היה מרגש במיוחד: "בדרך כלל למחרת יום ההגרלה יש לי מנהג קבוע, בו בזמן שאני שותה את הקפה הראשון של הבוקר, אני נכנס ליישומון מפעל הפיס ובודק את הטופס שלי. כמו תמיד, סרקתי את הטופס, ללא ציפייה או הרגשה מיוחדת, ואז קפצה לי הודעה שהטופס זכה בפרס השני. שיפשפתי את העיניים כמה פעמים, ובדקתי את עצמי שוב כדי להיות בטוח שלא נפלה טעות. אחרי מספר דקות כבר הבנתי שאני הזוכה היחיד באותה הגרלה בפרס השני בסכום מכובד של מיליון וחצי שקלים".

הזוכה, בשנות ה-50, מתגורר באחת מערי השפלה והוא אב לארבעה וסב לשמונה. בזמן שהוא מגלה את הבשורה המשמחת, אישתו הייתה בעבודה: "אישתי היתה בהלם. פתאום דממת אלחוט. אני אומר לה: 'זה אמיתי! לא סתם!'  והיא משיבה לי: 'תשלח לי צילום של ההודעה, אני רוצה לראות בעצמי'. וכך עשיתי, נכנסתי שוב ליישומון, סרקתי את הטופס, צילמתי את המסך ושלחתי לה. רק אז היא האמינה לי שזכינו באמת ולא מדובר בבדיחה או במתיחה".

מה אתם הייתם עושים? בהמשך היום דנו הזוג בהמשך דרכם אחרי הזכייה, ויש להם דברים מפתיעים לומר: "לא מדובר בסכום משנה חיים. אני ואשתי לא מתכוונים לשנות דבר. שנינו נמשיך לעבוד, ולמעשה מבית מפעל הפיס אני נוסע ישר לעבודה – החלטנו שהחיים שלנו ימשיכו כרגיל. לא נתפרע. חלק מכספי הזכייה ניתן לילדים ולנכדים. חלק אחר נסגור בתוכנית חיסכון".

"אין לנו חלומות לטוס לטיול מסביב לעולם או רצון להחליף רכב או דירה. מה שבאמת חשוב ואני מאחל לעצמי ולמשפחתי הם חיים בריאים ומאושרים. הכסף לא יכול לקנות אושר ולמזלי הרב זכיתי במשפחה חמה ותומכת שמסיבה לי הרבה נחת ורגעים יפים!", אמר הזוכה.