לאחר שהורה לחסן את הילדים: מתנגדי החיסונים נגד הרב קנייבסקי

אחרי שהרב הורה לחסן את הילדים, הוא הפך למטרה עבור מתנגדי החיסונים. "תפסיקו לבזות את הסבא. אוסף של חלאות", נאמר בהקלטה שנשלחה לסביבת המשפחה

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/21 09:50 י בטבת התשפב

לאחר שהורה לחסן את הילדים: מתנגדי החיסונים נגד הרב קנייבסקי
פגישה בין הרב קנייבסקי לסלמן זרקא, צילום: המטה החרדי משרד הבריאות

הרב חיים קנייבסקי הוא גדול הדור החרדי, ולאחר שהתקבלו האישורים מגורמי המקצוע לחיסוני הילדים, הורה גם הוא לחסן את הילדים. הרב מזוהה עם קריאה להתחסן, ואף אמר כי החיסונים הם 'סיעתא דשמיא' ויש ליטול אותם על מנת למנוע ביטול תורה וחולי. אלא שהדברים האלה של הרב הפכו אותו למטרה עבור מתנגדי החיסונים.

הרב ומשפחתו משלמים מחיר כבד כאשר מתנגדי חיסונים מטרידים אותו ואת סביבתו הקרובה. בין היתר מתקבלים מכתבי נאצה, הטרדות טלפוניות, פוסטים מכפישים ברשתות החברתיות והודעות כתובות וקוליות עם אמירות בוטות ואיומים מפורשים. על פי הפרסום של קובי נחשוני בידיעות אחרונות, הגיעו חלק מהפעילים הקיצוניים עד לפתח הבית של הרב בבני ברק וניסו להסתנן פנימה.

"אם לא תצא הכחשה שרב חיים בחיים לא אמר 'תן כתף', אז בסיבוב ראשון הדפים שלכם (העלונים עם דברי התורה של הרב שמופצים לציבור) יילכו לפח הזבל, ובסיבוב השני – נחכה ונראה. זהו אולטימטום שאתם חוזרים בכם. תפסיקו לבזות את הסבא (קנייבסקי). אוסף של חלאות", כך נשמעה אחת מההקלטות שקראה לסביבת הרב להוציא הודעה שהוא מתנגד לחיסונים.