היסטוריה: בנט נפגש עם יורש העצר של איחוד האמירויות

ראש הממשלה בנט התקבל על ידי יורש העצר, שייח' מוחמד בן זאיד, בארמונו הפרטי באבו דאבי. מדובר בביקור רשמי ראשון של ממשלה ישראלי במדינת האמירויות הערביות המאוחדות | בנט בראיון מיוחד: "היחסים בינינו לבין האמירויות מקיפים כמעט כל תחום אפשרי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 13/12/21 10:47 ט בטבת התשפב

היסטוריה: בנט נפגש עם יורש העצר של איחוד האמירויות
בנט ובן זאיד, צילום: חיים צח / לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט, עשה הבוקר (ב') היסטוריה קטנה נוספת כאשר התקבל על ידי יורש העצר ממדינת האמירויות, שייח' מוחמד בן זאיד, בארמונו הפרטי באבו דאבי. מדובר בביקור רשמי ראשון של ממשלה ישראלי במדינת האמירויות הערביות המאוחדות. הסכם השלום נחתם כזכור ב-15.09.2020 בבית הלבן, בין נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, והשייח' ח'ליפה בן זאיד, נשיא איחוד האמירויות והאמיר של אבו-דאבי.

בסוכנות הידיעות הרשמית של המדינה WAM, פרסמו הבוקר ראיון מיוחד אותו ערכו עם בנט, שאמר: "המסר שאני מבקש לשלוח להנהגת האמירויות ולאמירתים עצמם הוא שהשותפות והידידות בינינו הן טבעיות. אנו שכנים ובני דודים, כולנו נכדיו של אברהם".

"העמקת היחסים בין המדינות היא נכס גדול לשתי מדינותינו ולשני עמינו, וגם לאזור כולו. במסגרת הסכמי אברהם, לא רק הממשלות מדברות ביניהן ומוצאות דרכים לשתף פעולה לרווחת עמיהן, אלא גם העמים עצמם מדברים ביניהם והופכים לידידים".

עוד הוא אמר: "היחסים בינינו מקיפים כמעט כל תחום אפשרי. כל משרדי הממשלה עובדים יחד, וכך גם חברות ואנשי עסקים רבים. משלחות משני הצדדים מבקרות בשתי המדינות מדי שבוע. אני צופה שהיחסים בינינו ימשיכו להיות הדוקים וטובים, במיוחד במישור הכלכלי".

פגישה היסטורית |

פגישה היסטורית | צילום: חיים צח / לע"מ