אלוף העולם: אסף יסעור שאיבד את שתי ידיו זכה באליפות הטאקוונדו הפראלימפית

אחרי שאיבד את שתי ידיו בהתחשמלות, אסף יסעור זכה במדליית הזהב באליפות הטאקוונדו הפראלימפית שהתקיימה בטורקיה. אביו בירך אותו ואמר: "הרבה אלגנטיות ואינטליגנטיות יש בבריאה הזאת שקוראים לה אסף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/21 12:21 ח בטבת התשפב

אלוף העולם: אסף יסעור שאיבד את שתי ידיו זכה באליפות הטאקוונדו הפראלימפית
יסעור, צילום: ההתאחדות הישראלית לטקוואנדו

לוחם הטאקוונדו הפראלימפי, אסף יסעור, הוכתר אמש (ז') לאלוף העולם באליפות שהתקייימה בטורקיה. הישראלי ניצח 42:54 את יריבו הטורקי בגמר האליפות במשקל של עד 58 ק”ג בדרגת מוגבלות K44, וזכה במדליה הבינלאומית הראשונה שלו.

יסעור איבד את שתי ידיו בהתחשמלות בגיל 13. הוא לא ויתר והפך ללוחם פראלימפי, ואתמול כאמור זכה במדליה הראשונה שלו. "אי אפשר לקחת מאסף את הקרדיט על אופי מיוחד מאוד, נחישות, אופטימיות וכישרון; ורוך מצד שני, והרבה אומץ, הרבה אלגנטיות ואינטליגנטיות יש בבריאה הזאת שקוראים לה אסף", סיפר אביו בראיון ברדיו 103FM.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, בירך את יסעור: "אסף יסעור הוא אלוף העולם! לפני חמישה חודשים נפגשנו וכתבתי אז שהוא יביא מדליה. זה לא היה ניחוש פרוע, פשוט משום שכל מי שפוגש את הצעיר המופלא הזה מבין שעבורו השמים הם הגבול. הוא איבד את שתי ידיו כמה ימים לפני חגיגת בר המצווה שלו, אבל לרגע לא איבד את כוח הרצון והשאפתנות".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן