התרסקות מסוק צבאי בהודו: הרמטכ"ל, אשתו ו-11 אנשים נוספים נהרגו

טרגדיה בהודו: מפקד הצבא ההודי, ביפן רוואט, נהרג בהתרסקות מסוק בדרום המדינה כאשר היה בדרכו למכללה צבאית. איתו נהרגו עוד 12 בני אדם נוספים, אשתו בתוכם. נתניהו וגנץ שלחו הודעות ניחומים

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/21 16:32 ד בטבת התשפב

התרסקות מסוק צבאי בהודו: הרמטכ"ל, אשתו ו-11 אנשים נוספים נהרגו
רמטכ"ל הודו, צילום: shutterstock

התרסקות מסוק במדינת טמיל נאדו שבדרום הודו: חיל האוויר ההודי הודיע על התרסקות מסוק ובו הרמטכ"ל ההודי ו-12 אנשים נוספים. על פי ההודעה הם בדרכם למכללה צבאית, וטרם הגעתם נקלעו לתאונה. ביפין רוואט זהו שמו של הרמטכ"ל וגם אשתו שהתה על המסוק בזמן התרסקותו.

תפקידו הרשמי של רוואט הוא ראש מטה ההגנה של הודו, תפקיד המאוייש החל משנת 2019. הרמטכ"ל נחשב למקורב לראש ממשלת הודו נרנדרה מודי. חיל האוויר ההודי הורה על פתיחת חקירה בכדי להבין את הסיבות לתאונה הטרגית.

"בשם מערכת הביטחון ובשמי, אני מבקש להשתתף בצער העם ההודי ומערכת הביטחון בהודו, על מותו של מפקד הכוחות המזוינים ההודים, הגנרל ביפין ראוואט בתאונת מסוק, ביחד עם אשתו והצוות שהיה במסוק. הגנרל ראוואט היה שותף של צה"ל ומערכת הביטחון, ותרם רבות לחיזוק היחסים הביטחוניים בין המדינות ואף היה צפוי לבקר בארץ בקרוב. יהי זכרו וזכר כל הנספים ברוך", כתב בטוויטר שר הבטחון בני גנץ. גם ראש האופוזיציה נתניהו צייץ באנגלית הודעת ניחומים.