"ממשלת השקר והרמייה": אלפים בעצרת הימין בתל אביב

בכיכר הבימה נערכת עצרת מרכזית של מטה המאבק הלאומי בשיתוף תנועת הקו האדום, זאת על רקע "הפגיעה בזהותה היהודית של מדינת ישראל". נתניהו: "תודה לאלפים הרבים, אוהב אתכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/21 21:24 ג בטבת התשפב

"ממשלת השקר והרמייה": אלפים בעצרת הימין בתל אביב
הפגנת הימין בכיכר הבימה, צילום: ללא

במרכז הבימה בתל-אביב נערכה הערב (ג') עצרת מרכזית של מטה המאבק הלאומי, בשיתוף תנועת הקו האדום, בהשתתפות חברי כנסת מהימין, אישי ציבור, רבנים, פעילי ימין ומשפחות שכולות. העצרת מתקיימת בקריאה על "זהותה היהודית של המדינה ועל הקשרים בין אנשי רע"מ לחמאס בעזה", למעלה מ-20,000 איש הגיעו לעצרת. 

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיע גם הוא להפגנה, והתקבל בתשואות. הקהל במקום קרא לעברו, "הו הא מי זה בא שר המשפטים הבא". במהלך העצרת חולקו סרטים כחולים למפגינים, בדומה לסרטים הכתומים שחולקו במחאת ההתנתקות. מהמארגנים נמסר כי בחודשים הקרובים יחולקו מיליוני סרטים כחולים לישראלים בכל רחבי הארץ.

חברת הכנסת מהליכוד, קטי שטרית, התייחסה בדבריה להקמת הממשלה בראשות נפתלי בנט. "אנחנו בחצי שנה האחרונה עדים למעשה הנוכלות וההונאה הגדול בהיסטוריה. זאת ממשלת השקר והרמייה. מה שכן, זאת בהחלט ממשלת שינוי. שינוי לרעה. ממשלה שמחזקת את כוחם של האחים המוסלמים .ממשלה של אנשים מתנשאים ומנותקים. הם מחפשים רק אגו וכבוד. הם בטוחים שהשמש זורחת רק עליהם. הם משוכנעים שכל היופי, החכמה וההדר מרוכזים אצלם. המנותקים האלה קוראים לממשלה שלהם ממשלת אחדות. רק שמבחינתם אחדות זה בלעדיכם. בלי ליכודניקים, בלי פריפריה, בלי מסורתיים, בלי חרדים, ובלי אנשי ההתיישבות והציונות הדתית".