סוגר זמנית את האינסטגרם | בן אל תבורי: "מי שצריך יודע איפה למצוא"

הזמר בן אל תבורי החליט להפסיק את השימוש שלו ברשתות החברתיות, ומהצורך לתעד בהן את חייו: "לפחות לשבועיים הקרובים" | החל משעה 13:00 החשבון מושבת

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/21 12:43 ג בטבת התשפב

סוגר זמנית את האינסטגרם | בן אל תבורי: "מי שצריך יודע איפה למצוא"
בן אל תבורי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"החלטתי להתנתק מהרשתות החברתיות לפחות לשבוע, השבועיים הקרובים. היום בשעה 13:00 החשבון כבר יהיה מושבת. מי שצריך אותי יודע איפה למצוא", כך כתב הבוקר (ג') לעוקביו באינסטגרם, הזמר בן אל תבורי.

מדובר בצעד די מפתיע, שכן תבורי עושה שימוש רב בפלטפורמת אינסטגרם. תבורי נוהג לשתף ברגעיו השמחים והפחות שמחים, ואף מייצר לא מעט כותרות. בעבר שיתף בכעסים מהילדות על אימו אביבה תבורי ועל אביו שימי תבורי. כאמור, היום הודיע הזמר הצעיר שמשמש גם כשופט בתכנית "הזמר במסכה", שהוא לוקח הפסקה בת שבועיים מהרשתות החברתיות. 

לפני כשנה וחצי התגרש בן אל מאורטל עמר. בחודש אוקטובר האחרון העלה הזמר סטורי, בו כתב כי אין היגיון במערכת המשפט במדינה. "השופטים לוקחים החלטות על דעת עצמם. אסור לי כל כך לפרט אז אשמור את זה לעצמי אבל אני מאמין שעוד המון הורים סובלים מניכור הורי ואקסית שסוחטת אותם בלי סוף יום יום", עוד הוסיף, "השופטת בכלל לא מתייחסת למילים או למכתבים שאני כותב. בקיצור הלוואי ויום אחד בחיים האלה יהיה צדק גם לאבות".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן