הארנק הדיגיטלי "גוגל פיי" מגיע לישראל: יש הטבות

אפליקציית התשלומים של גוגל מתחילה את פעילותה בישראל. הארנק החדש יאפשר לכם להצמיד את הפלאפון למסוף התשלום בחנויות ולשלם על הקנייה. ההטבות: פטור מקוד האשראי הסודי בקנייה מעל 300 שקלים | כל הפרטים בכתבה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/21 22:07 ב בטבת התשפב

הארנק הדיגיטלי "גוגל פיי" מגיע לישראל: יש הטבות
הארנק הדיגיטלי 'גוגל פיי', צילום: shutterstock

"גוגל פיי", אפליקציית התשלומים של גוגל תהיה זמינה החל ממחר (ג') בחנות האפליקציות, ולקוחות ישראלים של כל הבנקים וחברות האשראי יוכלו לראשונה להשתמש בארנק.

יש להוריד את האפליקציה מ-'גוגל סטור' בחינם, להזין לתוכה מספרי כרטיסי אשראי, לאחר מכן נדרש לקבוע סיסמא לפלאפון (במידה ויש אין בזה צורך). כדי לשלם יש לבטל את נעילת מסך הטלפון ולהצמיד את הפלאפון למסוף התשלומים בבית העסק בו מעוניינים לשלם. לא יהיה צריך בכלל לפתוח את אפליקציית התשלומים אלא רק לפתוח את הפלאפון ולהצמיד למסוף. קיים יתרון שלא יהיה צורך להשתמש בקוד האשראי הסודי בתשלום מעל 300 שקלים. כך פורסם בynet.

ההגעה של גוגל פיי לארץ מתאפשרת הודות למעבר של רוב העסקים בישראל לתקן האבטחה המחמיר EMV וכן השימוש ב-NFC שמאפשרת יצירת קשר בין הטלפון או כרטיס האשראי למסוף הקופה. כיום  אחוז עסקאות בארנקים דיגיטלים גדל בכ-400% מתחילת השנה אבל הוא עדיין מהווה רק 7% מסך הרכישות בכרטיסים במסופים תומכי הטכנולוגיה הזאת.