דודי אמסלם הודיע במי יתמוך לראשות הליכוד לאחר תקופת נתניהו

בכנס בסניף הליכוד בקריית מלאכי חשף אמסלם את העדפתו האישית. הוא סייג: "מנהיג הליכוד אחרי נתניהו, שיהיה עד 120 בהנהגת ישראל בעזרת השם". בין אמסלם לברקת, שמסמן עצמו כמועמד, ישנה מתיחות לא קטנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/21 09:44 ב בטבת התשפב

דודי אמסלם הודיע במי יתמוך לראשות הליכוד לאחר תקופת נתניהו
אמסלם ונתניהו, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

קרבות הליכוד: חבר הכנסת דודי אמסלם הודיע בכנס של הליכוד בקריית מלאכי כי הוא תומך בישראל כ"ץ לאחר שתסתיים כהונת נתניהו. "ישראל היה שר התחבורה הרבה שנים, בולדוזר, מנהיג הליכוד אחרי נתניהו, שיהיה עד 120 בהנהגת ישראל בעזרת השם", אמר אמסלם.

לאחר הקמת הממשלה, בראיון שהעניק ח"כ ישראל כ"ץ לרינה מצליח, התייחס כ"ץ לנסיבות שהביאו את הליכוד לאופוזיציה אחרי 12 שנה בשלטון. "הצעתי אז לנתניהו בזמנו, אם הוא מציע לכל ראש מפלגה קטנה להיות ראשון ברוטציה אז שייתן לליכוד לבחור ואני האמנתי שאני אבחר", אמר כ"ץ.

"אני יודע בוודאות שהייתי מצליח להרכיב ממשלה, אפילו די רחבה. אחרי שנה, אחרי שתהיה ממשלת חירום, הוא גם יכול היה לחזור. אני חושב שאני צדקתי בדבר ההוא וחבל אולי שזה לא קרה. אבל נתניהו החליט שהוא ימשיך להיות ראש האופוזיציה ואנחנו מכבדים את זה".

בין אמסלם לברקת, חבר כנסת אחר שחושק במשרה לאחר תקופת נתניהו, ישנה מתיחות ארוכה. "מצחיק שאנשי קדימה בליכוד ממשיכים לקשקש בקומקום ולנסות למכור ספין עלוב, מופרך והזוי על חבירה של אמסלם הנאמן לסער שנטש. יש כאלה, כמו אמסלם, שנשארים נאמנים לדרך ולמנהיג בכל מצב בניגוד לברקת החתרן מספר 1 במדינה שמסתתר תמיד מאחורי שכירי חרב, ומתחמם על הקווים בחוסר סבלנות ולויאליות בסיסי", כתבו בלשכת אמסלם.

"נראה שכל רצונו של ברקת הוא להשתלט על שלד בורסאי ולרכוש אותו מכספי החשבון באיי הבתולה. מתפקדי הליכוד חכמים יותר מהכל ולא מסתנוורים מאורחים לרגע, גם אם יש להם הרבה ממון. למרות ההכפשות של מר ברקת החוק הזה יעבור בעזרת ה', ואנחנו נמנע מהמיליארדרים לקנות שלטון בכסף", אמרו.