לאחר ההפלה | קארין קליינברג מתרגשת: "ברוך השם אנחנו בהיריון"

המתמודדת מהעונה השביעית של המרוץ למיליון, התרגשה לעדכן את עוקביה בחשבון האינסטגרם על ההיריון שלה ושל אריאל: "בשנה שעברה בנר שמיני של חנוכה זכיתי לקרוא את פרסום הנס של נשים אחרות... והיום אני מתרגשת לשתף אתכם בנס הפרטי שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/21 09:55 א בטבת התשפב

לאחר ההפלה | קארין קליינברג מתרגשת: "ברוך השם אנחנו בהיריון"
קארין ואריאל קליינברג, צילום: מיכה לובטון ויח"צ רשת 13

קארין קליינברג, לשעבר משתתפת "המרוץ למיליון", משתפת מדי פעם בפעם את עוקביה בחשבון האינסטגרם באירועים מרגשים מחייה. לפני מספר חודשים שיתפה את עוקביה בפגיעה מינית שחוותה לפני כ-20 שנה. אמש (ש') שיתפה בבשורה משמחת: הריון ראש מאז ההפלה שחוותה לפני מספר שנים.

"בהתרגשות עצומה, תפילות ואמונה אין סופית מתרגשים לשתף אתכם שברוך השם אנחנו בהיריון!", כתבה קליינברג בהתרגשות. "בשנה שעברה בנר שמיני של חנוכה זכיתי לקרוא את פרסום הנס של נשים אחרות... והיום אני מתרגשת לשתף אתכם בנס הפרטי שלנו!". 

"אתן שותפות כבר כמה שנים במסע שאני עוברת... שיתפתי אתכן על ההפלה הנוראית, העצבות, הבדידות, ההתמודדות הלא פשוטה ויש לי עוד כל כך הרבה לשתף אתכן בנוגע להריון הזה כי חלקכן בטח מבינות שהריון ראשון אחרי הפלה זה סיפור חדש לכתוב!  אז רגע לפני שאפרוק את ליבי אני רוצה לספר לכן על הסגולה".

כך כתבה קארין על הסגולה: "2020 נר שמיני של חנוכה אריאל ואני יושבים מול החנוכיה וכותבים פתק כל אחד בנפרד ומבקשים את שליבנו חפץ כל כך ... המשפט שצריך להיות בראש הדף 'מן המצר קראתי יה ענני במרחביה'. אני זוכרת שכתבנו את הפתקים באמונה אין סופית ורצון שהחלום שלנו להרחיב את המשפחה, יקרה. אחרי שמסיימים לכתוב מקפלים את הפתקים, מסתירים אותם בחנוכיה עד לשנה הבאה - ובשנה הבאה פותחים את הפתק לראות אם אכן קרה לכם נס".  

קליינברג כתבה כי היא זוכרת שחשש קל התגנב, שמא לא יקרה נס "'ומה אם אני אפתח את הפתקים ואהיה מאוכזבת'? אך מיד סילקתי את המחשבה הזאת כי אמרתי לעצמי שאני לא יכולה לעשות תנאי עם בורא עולם. 'כתבתי פתק אז עכשיו תעשה לי נס'. זה לא עובד ככה... מה שנכון לי - יקרה לי בזמן הכי מדויק עבורי. צריך אמונה. פשוט להאמין. שכל מה שקורה או לא קורה - יש לזה סיבה והבורא יודע הכי טוב מה נכון לנו ומתי זה המדויק עבורנו!".

כאן חזרה קארין לחנוכה תשפ"ב: "אריאל ואני פותחים את הפתקים ומתרגשים מהניסים בורא עולם עשה לנו ועוד עושה! ואין ספק שהכי מרגש כרגע פועם אצלי ברחם וגדל בנחת ובריאות ברוך השם".

בסיום דבריה לא שכחה קליינברג להודות לבורא עולם, "לעשות פרסום הנס לכוחו - רק העצום. ורק שתדעו אתן הייתן לגמרי השלחות שלו ושותפות לנס הזה אבל על זה אכתוב ביום אחר".