"לא אחסן את ילדיי": יו"ר הוועדה לזכויות הילד נגד חיסוני הילדים

מיכל שיר מתקווה חדשה הצהירה בראיון כי לא תחסן את ילדיה: "אני שמחה שיש חיסונים כתרופת מדף". בעלה של אלרעי פרייס תקף: "אני חשבתי לתומי שהתפקיד שלה הוא לדאוג לבריאותם של הילדים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/12/21 21:43 ל בכסלו התשפב

"לא אחסן את ילדיי": יו"ר הוועדה לזכויות הילד נגד חיסוני הילדים
ח"כ מיכל שיר-סגמן, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

חיסוני הילדים עומדים בעין הסערה, וחברת הכנסת מיכל שיר מצטרפת למתנגדים: "כהורה, לא מבינה למה ילד בן 5 צריך להתחסן, אם 0.0003 אחוז מהילדים הבריאים יחלו במחלה קשה? לקחת חיסון? זה טוב שיש חיסונים, אני שמחה שיש חיסונים למדינת ישראל כתרופת מדף למקרה הצורך".

שיר היא יושבת ראש הוועדה לזכויות הילד וחברת כנסת בתקווה חדשה, את הדברים אמרה בראיון לפגוש את העיתונות. הדברים שלה מחבלים במאמציו של ראש הממשלה בנט לעודד חיסוני ילדים. כזכור, בנט לקח את בנו הקטן לחיסון וקרא לכלל ההורים לחסן את ילדיהם.

שיר הוסיפה כי "קודם צריך לוודא שהמבוגרים יתחסנו. כשאומרים להורים שהם הורים לא טובים אם הם לו מחסנים את הילדים שלהם, ילדים הם לא מנוע הדבקה". ד"ר מאיר פרייס, בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור הד"ר שרון אלרעי פרייס, הגיב לדברים של שיר וכתב בטוויטר: "‏אני חשבתי לתומי שהתפקיד של ראש הועדה לשלום הילד היא לדאוג בראש ובראשונה לבריאותם של הילדים", עקץ פרייס את תפקידה והוסיף "כנראה שעדיף בעיניה ילד חולה מאשר ילד מחוסן. עצוב מאוד".

כשלקח את בנו דוד להתחסן אמר בנט: "זה גם שומר על ילדינו וגם על ההורים, ועל כל מדינת ישראל. אני קורא לכל הורי ישראל לבוא ולחסן את הילדים - זה בטוח ושומר על הילדים". דוד בנט, בנו של ראש הממשלה, הוסיף: "חשוב להתחסן כדי שהילדים לא יחלו בקורונה וגם כדי שלא ידביקו את ההורים שלהם".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן