"איני יודע כיצד הקליע החי הגיע לסט": אלק בולדווין מדבר ובוכה

השחקן-מפיק האמריקאי מדבר לראשונה מאז האסון על סט הצילומים, במהלכו נהרגה צלמת הסרט "ראסט" מירי שביצע בשוגג בולדווין. "ההדק לא נלחץ. לעולם לא אכוון אקדח אל מישהו ואלחץ על ההדק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/12/21 10:09 כח בכסלו התשפב

"איני יודע כיצד הקליע החי הגיע לסט": אלק בולדווין מדבר ובוכה
צילום: צילום מסך ABC News

השחקן האמריקאי אלק בולדווין היה מעורב בחודש שעבר בטרגדיה מצערת על סט הצילומים בניו מקסיקו. בולדווין ירה למוות, בטעות, בצלמת הסרט אותו הוא מפיק, "ראסט", ופצע את הבמאי. בראיון בלעדי לרשת ABC, השחקן בן ה-63  טוען כי הוא לא לחץ על ההדק של האקדח שירה למוות בצלמת האלינה הוצ'קינס. הריאיון ישודר בשידורי הרשת הלילה (ה').

בקדימון לריאיון, שנערך על ידי המגיש הראשי של הרשת האמריקאית, ג'ורג' סטפאנופולוס, נראה בולדווין בוכה כשהוא מדבר על הוצ'קינס הצלמת בה ירה לכאורה. "היא הייתה נאהבת ונערצת בידי רבים. גם היום אני עדיין לא מאמין שזה קרה".

במענה להערה כי ירי לא היה חלק מהתסריט אמר בולדווין שהוא אינו יודע כיצד הקליע הגיע לאקדח: "ובכן, ההדק לא נלחץ. לעולם לא אכוון אקדח אל מישהו ואלחץ על ההדק. לעולם. איני יודע כיצד הקליע החי הגיע לסט. מישהו הכניס אותו לשם".

מחקירת פרטי האירוע עולה כי בלודווין השתמש באקדח ששימש כאביזר בסרט והירי התרחש ממש באמצע צילום סצנה. על פי המשטרה המקומית, הירי בוצע  בשעות הצהריים המקומיות וממנו נהרגה הצלמת בת ה-42. הבמאי ג'ואל סוזה, בן ה-48, נפצע קשה ופונה לבית החולים.