אחרי המעצר בטורקיה, מורדי אוקנין חוזר לעבודה: "אני מתרגש"

הישראלי שנעצר בטורקיה יחד עם רעייתו, חוזר לעבודה לאחר כחודש של הפסקה. "רוצה לחזור לשגרה שלי כמה שיותר מהר" | הנשיא הרצוג נפגש אתמול עם בני הזוג אוקנין: "תפקדתם בצורה מדהימה כמשפחה ואני מודה לכם מאוד על זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/12/21 07:58 כח בכסלו התשפב

אחרי המעצר בטורקיה, מורדי אוקנין חוזר לעבודה: "אני מתרגש"
בני הזוג אוקנין במפגש עם הנשיא הרצוג, צילום: לע"מ

שבועיים חלפו מאז שבו ארצה בני הזוג נטלי ומורדי אוקנין. השניים, נהגי אגד בני 40 ממודיעין, נעצרו בטורקיה בחשד לריגול לאחר שצילמו את ארמונו של הנשיא רג'יפ טאיפ ארדואן במהלך ביקור תיירותי במדינה. לאחר שמונה ימי מעצר בכלא הטורקי, הם שבו ארצה.

הבוקר (ה'), חזר מורדי לעבדותו בקו 56. "אני מתרגש. עכשיו מגיע לחופש, לשגרה שלי. בשלישי לחודש היה יום העבודה האחרון שלי וברביעי הגעתי לטורקיה. זה היום הראשון שלי שהחלטתי לחזור לשגרה. אני רוצה לחזור לשגרה שלי, לאהבה, כמה שיותר מהר", אמר בראיון ל"כאן חדשות". 

נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש אתמול עם נטלי ומורדי. במפגש השתתפו גם בני משפחתם, יו"ר המרכז לשלטון מקומי וראש עיריית מודיעין חיים ביבס ויו"ר חברת אגד אבי פרידמן. "אני חושב שתפקדתם בצורה מדהימה כמשפחה ואני מודה לכם מאוד על זה. העיקר שכולכם בבית ברוך השם", אמר הנשיא.

לאחר שחרור בני הזוג מהמעצר בטורקיה, ראש הממשלה נפתלי בנט נפגם עמם. "כמה טוב שבאתם הביתה. אני כל-כך שמח. ראיתי את התפילות שלכם והתרגשתי מאוד", אמר בנט. בשיחה עם נחיתתם בישראל אמר בנט לנטלי: "אמרתי לך שאנחנו עושים הכול, ובאמת עשינו הכול. את היית שותפה נהדרת. האיפוק של המשפחה היה חיוני מאוד בימים האלה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן