7 כדורים מחוץ לבית הכנסת: כתב אישום הוגש נגד החשוד ברצח אלדד פרי

לאחר פענוח הרצח של אלדד פרי ז"ל ברחובות, הוגש כתב אישום נגד דניאל קידר, תושב ראשון לציון בן 64, החשוד ברצח. בין הממצאים: התאמה בין נשקו האישי לקליעים בזירה וצילום האופנוע במצלמות אבטחה

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/11/21 10:38 כא בכסלו התשפב

7 כדורים מחוץ לבית הכנסת: כתב אישום הוגש נגד החשוד ברצח אלדד פרי
אלדד פרי ז"ל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פרשת רצח אלדד פרי: פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (ה') לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד דניאל קידר מראשון לציון. קידר חשוד כי במעשה על רקע אכזבתו מפרויקט נדל"ן של פרי אשר בו השקיע. קידר נאשם כי לאחר תקופה ארוכה בה ביצע מעקבים ותצפיות כדי ללמוד על שגרת חייו של פרי, הגיע מחוץ לבית הכנסת בו נהג פרי להתפלל, שם ירה בו שבעה כדורים מטווח קרוב.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד גלעד ארליך, הנאשם הצטרף בשנת 2018 לקבוצת רכישה שארגן פרי לבניית בניין מגורים בעיר לוד. המשיב שילם מראש למנוח סכום של כ-2.2 מיליון שקלים עבור שתי דירות, וזאת בהסתמך על ערבות אישית של פרי.

בעקבות החלטת בית המשפט על תשלום נוסף אותו חויב לשלם, החל הנאשם לבצע מעקבים ותצפיות על פרי, כאשר בין היתר נהג להגיע בשעות הבוקר המוקדמות לאזור מגוריו. הוא תצפת על ביתו ולמד את שגרת חייו, והבין כי פרי נוהג לפקוד את בית הכנסת. באחד הבקרים הגיע הנאשם לחניון בית הכנסת כשהוא רוכב על אופנוע שבבעלותו, כאשר לוחית הזיהוי שלו מוסתרת וכשהוא חמוש באקדחו האישי. הנאשם המתין לפרי עד להגעתו לבית הכנסת, אז ירה בו שבעה כדורים מטווח קרוב ביותר והביא למותו במקום.

במקביל לכתב האישום הוגשה נגד הנאשם בקשת מעצר עד לתום ההליכים, בה ציין עו"ד ארליך: "מעשי המשיב מגלמים מסוכנות רבה, מדובר במשיב אשר בתכנון קר ומחושב למד את אורחות חייו של המנוח, ביצע מעקבים יום מרובים ובחר את זירת הרצח כחודשיים טרם ביצועה. המשיב ביצע את המעשים בקור רוח, שיטתיות ויסודיות מאופן מושכל ומתוכנן. עסקינן בירי  אכזרי ללא רחם  המנוח נורה בעורפו, חזהו גבו ידו ורגלו באופן שהותיר פגיעה במרבית האיברים החיוניים בגופו, ירי שהוביל למותו של המנוח. במעשיו אלו וידא המשיב את מותו של המנוח".

במהלך החקירה, בדקה היחידה המרכזית יותר מ-2,000 חשודים אפשריים ברצח, בהם שותפיו של פרי ז"ל, בעלי השקעות, מלווים ורוכשי דירות. הבוקר, כאמור, הוגש כתב אישום נגד החשוד המרכזי ברצח.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן