ביקורת נגד בנט: חוסם את מתנגדיו בטוויטר, ביניהם הורים שכולים

מאז הקמת הממשלה נתון יו"ר ימינה נפתלי בנט תחת ביקורות קשות מהצד הימני. לאחרונה מתברר כי בנט חומק מהביקורת בדרך יצירתית: חסימת מתנגדיו בטוויטר. בין הנחסמים גם הורים שכולים. סמוטריץ' הציע פעולה נגדית ומלשכתו של בנט נמסר: "חסימה בתום לב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/21 20:53 יז בכסלו התשפב

ביקורת נגד בנט: חוסם את מתנגדיו בטוויטר, ביניהם הורים שכולים
בנט, צילום: Ohad Zwigenberg/POOL

הטוויטר נחשב כמרחב פוליטי בו הכוכבים העיקריים הם הפוליטיקאים והעיתונאים. בין היתר מצייצים שם הפוליטיקאים על פעולותיהם בממשלה ובכלל, והם נתונים תמיד תחת שבט הביקורת של שאר הצייצנים. לאחרונה מתבררים היקפיה של תופעה: חשבונו של בנט נחסם למי שמגיב נגדו ונגד ממשלתו.

מוקדם יותר היום שיתף הרצל חג'אג', אביה של סגן שיר חג'אג' הי"ד, לוחמת מג"ב שנרצחה בשנת 2017, צילום מסך בו נראה כי בנט חסם אותו. חג'אג' כתב: "גם אותי חסם ראש ממשלת הטרור נפתלי בנט שידע לבקש שנתמוך בו בבחירות ועכשיו לא מסוגל להתמודד עם הביקורת שלי על הקמת הממשלה שלו עם רע"מ תומכי המחבלים עם האמת בפנים עכשיו הוא יכול להמשיך לחבק את עבאס תומך המחבלים בשקט וללא ביקורת בלי שנזכיר לו את האמת".

"טעות בתום לב, החסימה הוסרה" 

לאחר שהציוץ קיבל חשיפה גדולה ומגיבים נוספים שיתפו כי גם אותם חסם בנט, צייץ חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', שותפו לשעבר, ציוץ נגד ובו הוא קורא לחסום את בנט: "בנט חוסם ביקורת של הורים שכולים. זו התשובה שלי. מוזמנים להצטרף". גם לציוצו של סמוטריץ' נענו המשתמשים ושיתפו בחסימתם את בנט. מלשכתו של בנט נמסר בתגובה כי החסימה נעשתה בתום לב, וכאשר צוות הסושיאל הבין זאת החסימה הוסרה.

נראה כי התחום של הרשתות החברתיות עוד לא קיבל תשומת לב בחוק, ומצב בו נבחר ציבור חוסם את מתנגדיו הוא מצב אבסורדי שמצריך תיקון. במיוחד כאשר אלו הורים שכולים, אך לא רק הם.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן