ברוך רופא חולים איציק סעידיאן במסר מרגש לאומה

איציק סעידיאן לוחם גולני שהצית את עצמו במחאה על הטיפול בהלומי הקרב פרסם הודעה מרגשת לכבוד יום ההוקרה לפצועי צה"ל. "מודה כל יום לבורא עולם שנתן לי את החיים בחזרה כדי לראות אתכם, עם ישראל, מאוחדים וזועקים יחד את זעקת הלומי הקרב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/21 09:08 יז בכסלו התשפב

איציק סעידיאן במסר מרגש לאומה
הפגנה למען סעידיאן, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לפני כחצי שנה, איציק סעידיאן, לוחם גולני הסובל מפוסט טראומה ממבצע צוק איתן, הגיע למשרדי אגף השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה והצית את עצמו במחאה על הטיפול בהלומי הקרב. במסר נדיר ששחרר סעידאן ביום ההוקרה לפצועי צה"ל אמר סעידאן לאומה: "לכל עם ישראל היקרים, אני רוצה לומר לכם תודה. תודה על התפילות, על החיזוק לי ולמשפחתי. תודה שהייתם איתנו ברגעים הכי קשים, חיזקתם והאמנתם בי"


"תודה מיוחדת ואישית לאחיי היקרים - נכי צה"ל, ובתוכם הלומי הקרב, שדואגים ימים כלילות לחזק אותי ואת משפחתי. אני אוהב כל אחד ואחת מכם. אני מקווה שלא נהיה שקופים יותר". אמר סעידיאן והוסיף להודות למשפחתו "אני מודה לאמי היקרה, הלביאה שלי, שלא עוזבת את מיטתי לרגע, יחד עם סבתא מלכה, דוד ראובן וילדיו, ולאחיי לאה, אבי וגיא, שעוטפים אותי בהמון אהבה ועוזרים לי לעבור את זה בהמון כוח".

סעידיאן הודה גם לצוות הרפואי בבית החולים שיבא, פרופ' יוסי חייק, "על המלחמה להשאיר אותי בחיים ועל הטיפול המסור, האהבה והאכפתיות" וחתם בהודאה לבורא עולם: "מודה כל יום לבורא עולם שנתן לי את החיים בחזרה כדי לראות אתכם, עם ישראל, מאוחדים וזועקים יחד את זעקת הלומי הקרב. זה הניצחון שלי".


 

הרמטכ"ל אביב כוכבי הקפיד לבקר את סעידיאן כשהיה חולה ואמר "אני נפעם מהשיפור שחל במצבו של איציק, אבל לא פחות מהכוח שלכם, בני המשפחה. אנחנו אתכם בכל מה שצריך לאורך הדרך".

"למדנו, תיקנו דברים, הקמנו ענף ייעודי שמטרתו ללוות את הפצועים ואנחנו נלווה אותם יחד עם משרד הביטחון." אמר כוכבי על הטיפול בהלומי קרב והודה לצוות הרפואי: "זו הזדמנות לומר יישר כוח לרופאים, לאחיות ולצוות בית החולים על העבודה הקשה, אתם מצילים אנשים בעבודתכם".