הותר לפרסום המשנה לראש עיריית תל אביב לשעבר הוא החשוד בניצול ובפגיעה מינית

ארנון גלעדי הוא הדמות הפוליטית הבכירה, שלטענת הקטין בן ה-15 נהג לבצע בו מעשים מיניים תמורת תשלום. "הייתי הולך לקנות אלכוהול כדי לטשטש את מה שהיה לי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 18/11/21 17:10 יד בכסלו התשפב

המשנה לראש עיריית תל אביב לשעבר הוא החשוד בניצול ובפגיעה מינית
ארנון גלעדי, צילום: Flash90

הותר לפרסום: המשנה לראש עיריית תל-אביב ויו"ר סיעת הליכוד לשעבר, ארנון גלעדי, הוא החשוד בתשלום לנער בן 15 תמורת מין. גלעדי מכהן כיום כחבר מועצה בעירייה. הסיפור נחשף, לאחר שהקטין, סיפר את שאירע לו עם גלעדי, ושיתף את השתלשלות האירועים, שפורסמו היום (ה') ב"ישראל היום". 

על פי הפרסום, הצעיר סיפר שעזב את ביתו כשהיה בן 13 בלבד ועבר לתל אביב. הוא מצא את עצמו ישן בחדרי מדרגות ובחוף הים. במסגרת הניסיונות שלו לשרוד הגיע הצעיר לאזור התחנה המרכזית הישנה והחל לעסוק בזנות.

"לא רציתי להיות שם"

"הגעתי לתל אביב והמוצא האחרון שלי היה עיסוק בזנות, באמת לא היתה לי ברירה אחרת". בהמשך סיפר הצעיר על המפגש עם ארנון גלעדי. "פגשתי אותו בפעם הראשונה כשהייתי בן 15. הוא הגיע עם הרכב שלו ואני זוכר שהיה ריח ממש רע ברכב ובתוכו בן אדם מאוד לחוץ".

יאיר הוסיף לתאר: "נכנסתי לרכב ונסענו משם. מהלחץ והפחד שלו, הכל היה צריך להיות מהר מאוד וזה עבד לטובתי כי לא רציתי להיות שם". לדברי יאיר, גלעדי הסיע אותו למקום סמוך ושם החל ללטף אותו ולבצע בו אקט מיני. לאחר שבועיים, כך לדבריו, גלעדי חזר שוב. "במשך חצי שנה אנחנו נפגשים באופן קבוע אחת לכמה שבועות. הוא היה מגיע לשם ואם אני שם, ברור שהוא רוצה אותי".

 "במפגשים הראשונים זה היה מאוד קונקרטי וחדור מטרה". עוד הוא מספר כי גלעדי נהג לבצע בו אקט מיני, ללטף אותו ולהוריד אותו מהרכב. "הוא היה משלם לי 300-250 שקלים והייתי הולך לקנות אלכוהול כדי לטשטש את מה שהיה לי", מוסיף יאיר, "רק רציתי שזה ייגמר. לא נמשכתי אליו, נגעלתי ממנו. אחרי כמה מפגשים הוא התחיל קצת לדבר ולהכיר, ואני שיתפתי פעולה כי הסבירו לי שככה בונים לקוח קבוע ואני צריך שיהיו לי לקוחות קבועים כדי שיהיה לי מה לאכול".

שרת התחבורה מרב מיכאלי, הגיבה לעדויות שממשיכות להיחשף על פגיעות מיניות בקהילה הגאה. "מזכירות לנו שוב כמה חשוב לדבר. כמה מהפכות מתחילות מאומץ של נפגעות ונפגעים. פערי כוח הם כמעט תמיד הסיבה לפגיעה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן