שוד מתוחכם: עצרו לסייע ונמלטו עם הרכב

נהג שנסע אמש בכביש 90 לכיוון מעלה אדומים נעזר בשלושה חשודים אשר סייעו לו בחילוץ. לאחר שחיברו כבל מאריך לרכבו, נמלטו מהמקום | צעיר נעצר בחשד לעבירה משולשת: נהיגה מהירה, בשכרות וללא רישיון בתוקף

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 18/11/21 10:56 יד בכסלו התשפב

שוד מתוחכם: עצרו לסייע ונמלטו עם הרכב
אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

גניבות רכב הן עניין שבשגרה, אולם לאחרונה התבצעה גניבה שנערכה בחסות של מתן עזרה, ובתחכום רב. משטרת ישראל הודיעה הבוקר כי פתחה בחקירה בעקבות תלונה שהתקבלה אמש (ד') על גניבת רכב בכביש 90 לכיוון מעלה אדומים.

מהתלונה עולה כי במהלך נסיעתו ירד המתלונן עם רכבו לתעלה בצד הכביש, אז הגיעו למקום שלושה חשודים פלשתינים והציעו את עזרתם בחילוץ הרכב מהתעלה. אלא שאז, כאשר חיברו את רכבו באמצעות כבל לרכבם, החשודים ניצלו זאת לגניבה, ואחד מהחשודים, עלה לרכבו של המתלונן, החל בנסיעה ונמלט מהמקום יחד עם שאר החשודים. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת. 

ללא רישיון בתוקף, במהירות גבוהה ובשכרות: נהג נעצר 

בתוך כך, שוטרי משטרת תנועה ארצית באגף התנועה שעסקו בפעילות אכיפה יזומה נגד עבירות מסכנות חיים, קלטו באמצעות מכשיר למדידת מהירות רכב פרטי הנע במהירות מופרזת של 146 קמ"ש, סמוך לאשדוד בדרך בה הנסיעה המותרת היא 90 קמ"ש. בבדיקה עלה כי רישיון הנהיגה של הנהג נפסל על ידי בית משפט בינואר 2021.

לאחר שעלה חשד לנהיגה בשכרות, בוצעה לנהג הרכב, תושב אשדוד (29) בדיקת "נשיפון" שתוצאותיה הצביעו על כמות של 438 מ"ג אלכוהול (מעל אחד וחצי מהכמות המותרת), כאשר הנהג מסרב לבדיקת "ינשוף". נהג הרכב נעצר בשל חומרת העבירה, ורכבו הושבת. כעת בכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדו כתב אישום בגין המיוחס לו.