נטפליקס מתחדשת: תמדוד את שעות הצפייה העולמיות בכל סדרה

ענקית הסטרימינג הודיעה כי תחל למדוד את איכות התכנים ולדרג אותם לפי שעות הצפייה ותפרסם את הנתונים לצופים | בנוסף, סרטה של גל גדות, "הערה אדומה", נמצא במקום הראשון בלא פחות מ-94 מדינות, כולל ישראל כמובן

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/11/21 10:33 יג בכסלו התשפב

נטפליקס מתחדשת: תמדוד את שעות הצפייה העולמיות בכל סדרה
התכנים הכי נצפים בנטפליקס, לפי מדינה, צילום: נטפליקס

אחרי תגובות רבות מצד צופים מכל רחבי העולם, הודיעה היום (ד') ענקית הסטרימינג נטפליקס על שינוי שיטת המדידה של הכותרים הפופלאריים בשירות, כולל בישראל, כאשר מעתה המדד יתבסס על מספר השעות הכללי שנצפו בכל כותר ולא כמו בעבר. בנוסף הודיעה החברה על מספר שינויים נוספים בשירותיה. 

נטפליקס תפרסם מדי יום שלישי את רשימת "10 המובילים בנטפליקס", בהתבסס על שעות הצפייה בשבוע שחלף. התכנים יחולקו לארבע רשימות לפי קטגוריות שונות: 10 הרשימות המובילות בעולם לסרטים באנגלית, סרטים שאינם באנגלית, סדרות באנגלית וסדרות שאינן באנגלית. בנוסף יתפרסמו הדירוגים הפופולאריים של למעלה מ-90 מדינות, כולל בישראל.

בחברת הסטרימינג מודים שקשה לדייק במדידת ההצלחה של כל תוכן בצורה הטובה ביותר, ואין מדד מושלם אחד. מדדים מסורתיים כמו קופות או נתח קהל, שנועדו לעזור למפרסמים להבין הצלחה בטלוויזיה, אינם רלוונטיים לנטפליקס. זאת הסיבה העיקרית לכך שהוחלט למדוד פופולאריות לפי שעות הצפייה, כשבנוסף, שעות צפייה משקפות האם אנשים ראו את התוכן לכל אורכו, או שנשברו באמצע.

אז מה התכנים הכי פופולאריים בישראל בשבוע האחרון? סרטה החדש של הכוכבת הישראלית, גל גדות, "הודעה אדומה", צועד בראש, כשאת השלישייה סוגרים הסרטים "מתה לאהוב", ו"צבא הגנבים". 

הסרטים הנצפים ביותר בישראל בנטפליקס בשבוע האחרון,

הסרטים הנצפים ביותר בישראל בנטפליקס בשבוע האחרון, צילום: נטפליקס