לא שולי בכלל: צופית גרנט תחבוש כיסוי ראש?

צופית גרנט ושולי רנד התחתנו השבוע, לאחר כשנתיים של זוגיות לא רגילה בכלל. בנות ישראל נהגו לכסות את ראשן לאחר חתונתן, ונשאלת השאלה - כיצד תנהג הכלה הטרייה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/11/21 21:07 ז בכסלו התשפב

לא שולי בכלל: צופית גרנט תחבוש כיסוי ראש?
מהיום עם כיסוי ראש?, צילום: תום ניסני

הזמר שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט מיסדו השבוע את מערכת היחסים המיוחדת שלהם, והתחתנו כדת משה וישראל  ב"חוות דרך ארץ" במושב מחסיה שליד בית שמש. לאחר כשנתיים של זוגיות שידעה גם לא מעט הכחשות וקשיים, בני הזוג יחד לכל דבר ועניין. כעת נשאלת שאלה חשובה: האם צופית גרנט תעטה לראשה כיסוי ראש?

המראה של הכלה הטריה גרנט בכיסוי ראש כנראה לא יפתיע את חלקכם. לפני כחמישה חודשים נראתה גרנט עוטה לראשה כיסוי ראש מלא משום שעלתה להר הבית.

בתמונה שעשתה בזמנו רעש גדול ברשתות החברתיות, וחזרה אלינו בשעות שמאז החתונה, נראית גרנט בכיסוי ראש לצד תום ניסני, מדריך בקרן למורשת הר הבית והמקדש. "הדבר נעשה במסגרת תכנית דוקומנטרית חדשה שתעלה בקרוב ברשת 13. צופית גרנט חבשה את הכיסוי ראש מתוך כבוד למרואיינים דתיים וחרדים. צופית לוותה על ידי ארגון בידינו למען הר הבית", כך נמסר בעבר ל"חדשות כיפה". 

בראיון שנערך לפני כחודשיים בידיעות אחרונות סיפרה גרנט על תחילת הקשר עם שולי רנד: "החיבור הכי גדול בינינו זה הדמיון בינינו. אנחנו מאוד דומים באישיות שלנו. יצאנו לדרך ובכלל לא הייתה אופציה אחרת. כאילו הנשמות שלנו נפגשו והפכו לנשמה אחת". עוד היא סיפרה: "באיזשהו שלב הוא נחשף בפניי על מה שהוא עובר ובתוך התהליך הזה התאהבנו בצורה בלתי נתפסת. לי באופן אישי יש יכולת להחזיק מורכבויות אני לא מפחדת מאנשים וממה חושבים עליי".